• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[VERKOCHT] Highend waterkoelset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Oli4v

Active member
Highend waterkoelset, aparte verkoop kan ook.

0. Volledige naam van het product
Watercool Heatkiller 3.0 CU voor s1366 en 775 (beide back -en montageplates)
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
2-3j geleden
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Ongeveer een jaar gebruikt, maar niet aan 1 stuk.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Ligt hier maar te liggen.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Neen.
5. In welke staat verkeert het product?
Zeer goede staat
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Neen, maar is wel compleet.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
€35

0. Volledige naam van het product
Thermochill PA120.4
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
December 2010
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
1 jaar
3. Waarom wil jij het verkopen?
Ligt hier maar te liggen
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Ja
5. In welke staat verkeert het product?
Goede staat, gepolijst
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja + 2 G3/8 naar G1/4 schroefdraad converters, dus alle fittingen kan je erin schroeven.
M4 getapt, dus je krijgt ook nog 16 3cm m4 schroeven erbij.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
€80

Inhoud van jouw topic:

0. Volledige naam van het product
Swiftech MCP355 + EK X-top V2 plexi
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Geen idee, 3j geleden ongeveer
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Half jaar?
3. Waarom wil jij het verkopen?
4 pompjes op reserve is teveel van het goede.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Niet dat ik weet.
5. In welke staat verkeert het product?
Goede/uitmuntende staat
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Neen, kabeltjes zijn wel gesleeved en origineel topje ligt hier ook nog ergens.
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
€65


0. Volledige naam van het product
EK multioption reservoir, samengesteld uit 2 bottomdelen en een stuk plexibuis van 14cm (alles origineel EK)
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
Geen idee.
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Geen idee.
3. Waarom wil jij het verkopen?
Ligt hier maar te liggen.
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Van de 3 delen apart wel ja.
5. In welke staat verkeert het product?
Goede staat.
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Neen
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
€15

- Het liefst verkoop ik als set, dan komen er ofwel nog 8 bitspower 3/8 schroefkoppelingen ofwel 8 3/8 bitspower stubby fittings bij. naar keuze + 2m bijbehorende slang.
SETPRIJS => €210
- EXCLUSIEF VERZENDING.

Foto's voeg ik zo meteen toe.

2cet3k7.jpg


95shef.jpg


ja9grb.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voorkeur gaat nog altijd uit naar pakketverkoop.

Op zich vraag ik niet veel voor deze set, denk dat je ze niet graag nieuw zou kopen.
 
Voorkeur gaat nog altijd uit naar pakketverkoop.

Op zich vraag ik niet veel voor deze set, denk dat je ze niet graag nieuw zou kopen.

Klopt, maar probleem is dat ik met de rest niet veel kan doen.
En als ik de schroefkoppelingen en de slang ook overneem wat zou je prijs dan zijn?

Edit:
Ik trek mijn bod in. Ik heb al reeds gevonden wat ik zocht.
 
Laatst bewerkt:
Klopt, maar probleem is dat ik met de rest niet veel kan doen.
En als ik de schroefkoppelingen en de slang ook overneem wat zou je prijs dan zijn?

Edit:
Ik trek mijn bod in. Ik heb al reeds gevonden wat ik zocht.

Geen probleem, de fittingen deed ik erbij, om er een complete set van te kunnen maken.

Klopt, maar probleem is dat ik met de rest niet veel kan doen.
En als ik de schroefkoppelingen en de slang ook overneem wat zou je prijs dan zijn?

Edit:
Ik trek mijn bod in. Ik heb al reeds gevonden wat ik zocht.

Geen probleem, de fittingen deed ik erbij, om er een complete set van te kunnen maken.
 
Beetje offtopic vraag, maar hoe kan ik een onderwerp toevoegen hier bij verkoop?
RickU09, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te wijzigen, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
 
Ook zonder cpublok voor €160 exclusief verzendkosten. (wat mijn inziens totaal niet te duur is voor highend materiaal waar het nieuw bij wijze van spreken niet af is).
 
wat heb je dan nog allemaal liggen? :p das een 480 rad hé, spijtig dat ie te lang is voor mij :(
Hetgeen dat ik niet verkoop is wat ik bijhoud om mezelf uit de nood te helpen moest er iets het begeven.

Zo ligt er nog een gepolijste PA120.3 klaar voor moest deze gaan lekken, dan hoef ik maar te swappen, hetzelfde geldt voor een cpublock en voor de pompen (maar daar heb ik er meer dan 1 van liggen, vandaar dat er eentje weg mag).
 
Hetgeen dat ik niet verkoop is wat ik bijhoud om mezelf uit de nood te helpen moest er iets het begeven.

Zo ligt er nog een gepolijste PA120.3 klaar voor moest deze gaan lekken, dan hoef ik maar te swappen, hetzelfde geldt voor een cpublock en voor de pompen (maar daar heb ik er meer dan 1 van liggen, vandaar dat er eentje weg mag).

dat koelblok zou op mijn i7 920 moeten passen hé? hoeveel kan die pomp pompen? vind niet zo direct specificaties terug, allemaal van ander uitziende pompen, dus vertrouw het niet :)
anders heb ik wel interesse in de set :)
 
dat koelblok zou op mijn i7 920 moeten passen hé? hoeveel kan die pomp pompen? vind niet zo direct specificaties terug, allemaal van ander uitziende pompen, dus vertrouw het niet :)
anders heb ik wel interesse in de set :)
Dat blok past inderdaad op jouw i7 920.

De pomp is een swiftech mcp355 en gaat tot 600L/h, maar staar je niet blind op die l/h, door de hoge opvoerhoogte (die ik niet meer weet, ik gok 6m) was dit een van de krachtigste pompen en nu nog steeds. Later 2 gpus, en bv een blok voor je moederbord toevoegen mag geen probleem zijn.
Verder zit er een van de beste aftermarket pomptopjes van enkele jaren terug bij die je vandaag nog altijd kan kopen (zien er iets anders uit maar ze zijn binnenin nog het zelfde (ek met hun verandering van logo/looks).

Nog vragen? Shoot!
 
Dat blok past inderdaad op jouw i7 920.

De pomp is een swiftech mcp355 en gaat tot 600L/h, maar staar je niet blind op die l/h, door de hoge opvoerhoogte (die ik niet meer weet, ik gok 6m) was dit een van de krachtigste pompen en nu nog steeds. Later 2 gpus, en bv een blok voor je moederbord toevoegen mag geen probleem zijn.
Verder zit er een van de beste aftermarket pomptopjes van enkele jaren terug bij die je vandaag nog altijd kan kopen (zien er iets anders uit maar ze zijn binnenin nog het zelfde (ek met hun verandering van logo/looks).

Nog vragen? Shoot!
dus een loop met een cpu koelblok, NB koelblok, gpu koelblok, 2 rads en 3 res zou moeten lukken? gesteld dat ik dat reservoir horizontaal kan laten liggen :), maar daar moet ik dan nog van EK zo een houdertjes voor bestellen, niet?

Eh...je hebt het over een koelblok en je vraagt hoeveel ie kan pompen...hmmm.
De pomp is gewoon een Laing / Swiftech DDC-1Plus MCP355 12V met een EK-X plexi pomp-top EK-DDC X-TOP Rev.2 Plexi en voor 65euro is dat niet duur. Tis omdat ik geen meer nodig heb ;)

EDIT: Oli4v was me net voor :p

khad t over koelblok en daarna de pomp :p
 
dus een loop met een cpu koelblok, NB koelblok, gpu koelblok, 2 rads en 3 res zou moeten lukken? gesteld dat ik dat reservoir horizontaal kan laten liggen :), maar daar moet ik dan nog van EK zo een houdertjes voor bestellen, niet?

khad t over koelblok en daarna de pomp :p

Wel zo een pompje kan makkelijk een loop van 1 cpublok, 2 gpu'blokken, een radiator en nog een moederbordblok doorpompen.

Ik heb er eens eentje ingezet in een loop met PA120.3, D-tek fuzion V2, XSPC fullcover 3870 blok en 2 mips moederbordblokjes en ik had een draaikolk in mijn reservoir.

om het reservoir recht te hangen moet je inderdaad nog houders kopen, degene die ik heb zitten in mijn huidige build, dus die kan ik daar niet gaan uitnemen.

Wat je met deze set hebt is een complete highend cpuloop die voorbereid is op uitbreidingen.

Ik koelde vroeger met deze radiator mijn Q9550@4Ghz en 2 5850's en dat verliep meer dan goed. Wat er mist is vloeistof, maar dat haal je bij de kruidvat e.d. (€0.5 voor 5 liter demi water) Het reservoir kan je desnoods tijdelijk ophangen met een stripje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Vissa [VERKOCHT] Volledig Highend WC Set met evt GTX480! Check it out! Verkocht 20
N [VERKOCHT] 2x Swiftech Micro Reservoir Verkocht 1
DFusion [VERKOCHT] EK-XRES 140 Revo D5 PWM (Sleeved) Verkocht 5
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
Subarist [VERKOCHT] Asrock RX5700 XT Challenger D 8GB /!\Open geweest/!\ Verkocht 5
Freddy [VERKOCHT] Heleboel hardware, laptop, behuizingen en meer Verkocht 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
DBRichard [VERKOCHT] Swiftech Apogee XL2 CPU Waterblock with Iris ALED controller Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] MSI GTX 980 Ti GAMING 6G (compleet met garantie) Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] 3x Noiseblocker BlackSilent XS-1, 50mm Verkocht 1
Sw333t [VERKOCHT] Instap pc met ssd Verkocht 2
Sw333t [verkocht] AMD set met A6-7400K, MSI A88XI AC, RAM, SSHD en W10 Home Verkocht 1
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
R [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake Verkocht 8
P [VERKOCHT]Ek-Supremacy Clean CSQ (Copper Acetal) Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] ASUS 780 DCII SLI compleet watergekoeld (polished CSQ) Verkocht 1
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
Zwelgje [VERKOCHT] 2x BenQ XL2420T Verkocht 4
W [VERKOCHT]3x PALIT GTX 780 Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master V Series V1000 Verkocht 3
Bjorn@demichiel.nl [VERKOCHT] Asus GeForce GTX 690 Verkocht 4
JeanPaul [VERKOCHT] High End EK waterset Verkocht 8
DBRichard [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 6
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
vincent [VERKOCHT] Nivdia 690gtx msi sniper g1 1300watt enermax Verkocht 12
C [VERKOCHT] Bitspower D5 Mod Kit Matt Black + Bitspower D5 Mod Pump Top V2 POM Verkocht 2
Besje [VERKOCHT] Benchtable met waterkoeling Verkocht 8
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF Stacker 915F + Storage kit. Verkocht 3
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
stigma [VERKOCHT] EK-FC780 GTX Classy + Backplate Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Eheim 1048 Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Aquacomputer Aquatube G1/4 Silver Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x EK Water Blocks Fitting G1/4 13/19mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Chrome Verkocht 2
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supreme HF, Nickel/Acetal Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir Verkocht 4
mukkel [VERKOCHT] EK GTX670 Copper Acetal Verkocht 2
mukkel [VERKOCHT] MSI GTX670 (N670GTX-PM2D2GD5/OC) met EK fullcover blok Verkocht 6
Pharlap [VERKOCHT] Cooler Master Test Bench V1.0 Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] 9x Coolink SWiF2-120P, 120mm, 1700rpm, Groen/Grijs Verkocht 7
Pharlap [VERKOCHT] Eheim 1048 met Innovatek AGB-O-Matic - Reservoir Blue Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supremacy (Acetal + Nickel) Verkocht 2
Slader [VERKOCHT] asus strix-gtx980-dc2oc-4gd5 Verkocht 1
Sw333t [VERKOCHT] ASRock H61 Pro BTC + Intel Pentium G2030 Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] Kingpin Tek - 9 4.0 slim GPU TUBE Verkocht 2
Vissa [VERKOCHT] Samsung BX2450 Verkocht 3
Vissa [VERKOCHT] Asus Maximus V Gene Verkocht 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan