• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[VERKOCHT] Benchtable met waterkoeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Besje

<3 buildlogs
5.jpg


Lieve Highflowers,

Bij deze gaat er een oud projectje van me volledig in de verkoop, namelijk de ICFX. De hardware is oud en voor de meeste doelen niet meer bruikbaar, maar misschien nog bruikbaar om een beetje mee te klooien. De behuizing en de waterkoeling zijn echter goed, en ik hoop dat iemand hier een leuke basis voor z'n volgende project in ziet. :)

Om te beginnen het verplichte lijstje:

0. Volledige naam van het product
DimasTech Bench/Test Table Easy V3.0 Graphite Black
1. Op welke datum heb jij het product gekocht?
28 oktober 2013
2. Hoelang heb jij het product in gebruik gehad?
Sinds aankoop
3. Waarom wil jij het verkopen?
Doe er niets meer mee
4. Is de aankoop bon/factuur nog aanwezig?
Van de fittingen, het CPU-blok en de benchtable wel.
5. In welke staat verkeert het product?
Bijzondere staat, variërend van nieuwstaat tot lichte gebruikssporen
6. Zijn de accessoires nog aanwezig? (Boekjes, cd's etc.)
Ja, alle toebehoren van de benchtable zitten erbij
7. Wat is je richtprijs? (optioneel)
In overleg, afhankelijk van wat je allemaal wilt hebben.

Paar foto'tjes:

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


Zie voor meer foto's het buildlog. :)

Nog even een lijstje van wat er nu allemaal in zit / bij hoort:

- DimasTech Bench / Test Table Easy V3.0 Graphite Black. Nieuw gekocht bij Freddy.
Komt inclusief zelfgemaakte voorplaat, maar er zijn onderin gaten gemaakt voor fillports. De voetjes komen van een CM Stacker, omdat de standaard voetjes al snel afgescheurd zijn. Alle accessoires zijn aanwezig.

- DFI LanParty UT ICFX3200-T2R/G. Nieuw gekocht. Boot wel, maar het lukt me niet om in de bios te komen. Wellicht dat iemand die handiger is, er nog wat mee kan.

- Intel C2Q Q6600. Overgenomen. Of, in plaats daarvan, een Intel Celeron E1200. Ook overgenomen. Boxed coolers niet meer aanwezig.

- 2x Sapphire Radeon 3870. Nieuw gekocht, lang geleden.

- WD Raptor X 150GB 1000RPM windowed HDD. Nieuw gekocht. Of een andere harddisk. Heb nog wel wat liggen.

- Xigmatek 550W voeding, hoort bij Xigmatek Gigas. Overgenomen. Gesleeved met zwart paracord. Niet supernetjes, ook een stuk uit het metaal geknipt om te laten passen. Heeft standaard maar één 6-pins aansluiting, dus zojuist nog even een verloopkabeltje gemaakt en gesleeved. Moet qua vermogen prima kunnen.

- 4 plakjes GEIL DDR2, ik denk 2GB per plak, maar kan ook 1 zijn. 2 stuks met oranje heatspreader, 2 stuks Black Dragon (met LEDs).

- 2x EK Coolstream XT 360 rads, in redelijke staat. Overgenomen.

- 6x Xigmatek oranje fans

- 2x EK-DCP 4.0 pomp (non-PWM) met bevestigingsplaten. Overgenomen.

- Diverse fittingen, Bitspower Matt Black en Alphacool Copper, door elkaar gebruikt. Twee fillports, twee hoekblokjes, en twee Monsoon Silver Bullet-plugjes. Volgens mij alles nieuw gekocht bij Freddy.

- Twee EK 150 reservoirs. Overgenomen.

- 2x XSPC Razor 3870 Clear waterblokken. Overgenomen.

- EK-Supreme LTX Copper Plexi cpu-blok. Nieuw gekocht bij Freddy.

- Originele toebehoren van de benchtable: twee switches, een 5,25" bak, een 3,5" ding met rubbers, superdeluxe slanggeleidermetaalstukje, en doosje met schroefjes (voornamelijk thumbscrews).

- Zelfgemaakte frontplate, licht geborsteld alu.

- Zwart met oranje schakelaar, ooit los gekocht omdat ik deze er beter bij vond passen. Nooit ingebouwd.

Hoeft niet in z'n geheel weg, alles kan in overleg. In de basis bestaat 't voor mij uit de benchtable met accessoires, de pompen, radiators, en de fittingen die onderin zitten (omdat er natuurlijk gaten voor de drain ports gemaakt zijn, is het een beetje raar om dit eruit te halen).

Ik hoor graag of er iemand interesse heeft, of als er vragen of opmerkingen zijn. :)
 
Laatst bewerkt:
leuk ding! als ik ruimte had had ik het overgenomen om er een ander mobo etc. op te plaatsen :)

Thnx Boefmans! Bij mij gaat 'ie ook voornamelijk weg i.v.m. ruimtegebrek. Als ik er mee door ging, zou ik er ook andere hardware op zetten. Heb 'm nog even aangeslingerd, hij boot nog wel, maar kom niet in de BIOS... :/

Ik zoek nog een 360 radiator en die twee reservoirs met houders lijken me ook wel handig.

Moet alles in dit topic of mag je me ook een PM sturen met je prijs voor dit setje?

Ik ben nog niet bereid om 'm voor onderdelen uit elkaar te halen, dus die reservoirs laat ik er nog even op zitten ;) Heb echter nog wel een 360 rad liggen, stuur je wel even een berichtje! :)
 
Ik vind het een leuk setje, ik heb alleen de radiators en reservoirs miss nodig. Rest mag je houden. Heb een TJ07 en een LiLi V2100B plus liggen. Mocht je interesse hebben in ruil oid hoor ik het graag. Gr, Nils.
 
Thnx, maar ik laat 'm nog even in elkaar zitten. Anders heb ik nog steeds die benchtable staan, zonder dat 'ie direct bruikbaar is. Maar bedankt voor je interesse. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
N [VERKOCHT] 2x Swiftech Micro Reservoir Verkocht 1
DFusion [VERKOCHT] EK-XRES 140 Revo D5 PWM (Sleeved) Verkocht 5
ShockRaver [VERKOCHT] Diverse Soft Tube Feser koppelingen 1/2 ID 3/4 OD Verkocht 2
Subarist [VERKOCHT] Asrock RX5700 XT Challenger D 8GB /!\Open geweest/!\ Verkocht 5
Freddy [VERKOCHT] Heleboel hardware, laptop, behuizingen en meer Verkocht 5
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
DBRichard [VERKOCHT] Swiftech Apogee XL2 CPU Waterblock with Iris ALED controller Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] MSI GTX 980 Ti GAMING 6G (compleet met garantie) Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] 3x Noiseblocker BlackSilent XS-1, 50mm Verkocht 1
Sw333t [VERKOCHT] Instap pc met ssd Verkocht 2
Sw333t [verkocht] AMD set met A6-7400K, MSI A88XI AC, RAM, SSHD en W10 Home Verkocht 1
l3p [VERKOCHT-GPUS] 2x GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB + Nvidia 2 Slot 40mm SLI HB Verkocht 5
R [VERKOCHT] Diverse WC Onderdelen XSPC/Bitspower/Thermaltake Verkocht 8
P [VERKOCHT]Ek-Supremacy Clean CSQ (Copper Acetal) Verkocht 1
DBRichard [VERKOCHT] ASUS 780 DCII SLI compleet watergekoeld (polished CSQ) Verkocht 1
iSP [VERKOCHT Assassin's Creed Syndicate game key Verkocht 1
Zwelgje [VERKOCHT] 2x BenQ XL2420T Verkocht 4
W [VERKOCHT]3x PALIT GTX 780 Verkocht 3
Sw333t [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] CM Storm Sirus 5.1 Gaming Headset Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master V Series V1000 Verkocht 3
Bjorn@demichiel.nl [VERKOCHT] Asus GeForce GTX 690 Verkocht 4
JeanPaul [VERKOCHT] High End EK waterset Verkocht 8
DBRichard [VERKOCHT] AmbiLED HD kit (Ambilight for PC) Verkocht 6
alain-s [VERKOCHT] Custom casemod watergekoelde game pc Verkocht 3
vincent [VERKOCHT] Nivdia 690gtx msi sniper g1 1300watt enermax Verkocht 12
C [VERKOCHT] Bitspower D5 Mod Kit Matt Black + Bitspower D5 Mod Pump Top V2 POM Verkocht 2
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master HAF Stacker 915F + Storage kit. Verkocht 3
88Gamer88 [VERKOCHT] Diverse Spullen: 775 CPU, MOBO, DDR 2 Verkocht 2
stigma [VERKOCHT] EK-FC780 GTX Classy + Backplate Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Eheim 1048 Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] Aquacomputer Aquatube G1/4 Silver Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x EK Water Blocks Fitting G1/4 13/19mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] 4x XSPC Fitting G1/4 19/13mm Chrome Verkocht 2
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supreme HF, Nickel/Acetal Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir Verkocht 4
mukkel [VERKOCHT] EK GTX670 Copper Acetal Verkocht 2
mukkel [VERKOCHT] MSI GTX670 (N670GTX-PM2D2GD5/OC) met EK fullcover blok Verkocht 6
Pharlap [VERKOCHT] Cooler Master Test Bench V1.0 Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] 9x Coolink SWiF2-120P, 120mm, 1700rpm, Groen/Grijs Verkocht 7
Pharlap [VERKOCHT] Eheim 1048 met Innovatek AGB-O-Matic - Reservoir Blue Verkocht 1
Pharlap [VERKOCHT] EK Waterblocks EK-Supremacy (Acetal + Nickel) Verkocht 2
Slader [VERKOCHT] asus strix-gtx980-dc2oc-4gd5 Verkocht 1
Sw333t [VERKOCHT] ASRock H61 Pro BTC + Intel Pentium G2030 Verkocht 3
Pharlap [VERKOCHT] Kingpin Tek - 9 4.0 slim GPU TUBE Verkocht 2
Vissa [VERKOCHT] Samsung BX2450 Verkocht 3
Vissa [VERKOCHT] Asus Maximus V Gene Verkocht 1
DieHard [VERKOCHT] HTC One (M7) inclusief 2 hoesjes Verkocht 3
Freddy *VERKOCHT* Aanbieding: Doosje Feser Fittingen €50,- HighFlow Computer Cooling Shop 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan