• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Stem en WIN! HighFlow Casebadge Photo Contest for Moderators! 2011

Wie heeft de mooiste foto('s)

  • Coolfris

    Stemmen: 32 15,7%
  • Dopestuff

    Stemmen: 67 32,8%
  • Freddy

    Stemmen: 5 2,5%
  • Fuwa Fuwa

    Stemmen: 1 0,5%
  • HighSpeed^

    Stemmen: 1 0,5%
  • l3p

    Stemmen: 63 30,9%
  • Quadcore

    Stemmen: 13 6,4%
  • Xelation

    Stemmen: 22 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    204
  • Opiniepeiling gesloten .
Ik zit te twijfelen tussen Coolfris, L3p en Quadcore.

- Coolfris vanwege de enorme detaillering in de foto en de chrome/koper/clear vloeistof combinatie die mij zeer aanspreekt.
- L3p (eerste foto) vanwege het feit dat hij het uberhaupt aandurft om een casebadge in zijn reservoir te stoppen en het effect natuurlijk,
- Quadcore vanwege de rust die het geheel uitstraalt.

Quadcore is het niet geworden aangezien ik eerst goed moest zoeken om de casebadge te vinden, die ook niet geheel te zien is. Jammer Renato, in mijn ogen een gemiste kans ;). L3p is het ook niet geworden helaas, ondanks dat ik het effect erg mooi vind komt die van Coolfris toch een heel stuk mooier uit.

n1.png

Coolfris


Dopestuff heeft een mooi idee neergezet, jammer genoeg is het niet op of in een computerbehuizing zoals dat wel gold voor de members contest. Dus in mijn ogen een ongeldige foto.
 
Laatst bewerkt:
Moeilijk !

l3p heeft natuurlijk een waanzinnig mooie casemod maar qua foto is Dopestuff voor mij het meest origineel.
Overigens vind ik de kleurstelling van Coolfris ook wel erg mooi.

Chapeau voor deze 3 :004:
 
ik kon niet kiezen tussen L3P of dopestufe :S

maar aangezien L3P ondertussen in elk blad etc heeft gestaan voor dopestufe gegaan (niet dat het alsnog een close call is geweest)

grtzzz pLaSmA
 
Ik vind de foto's van Dopestuff en Coolfris veruit de meest originele en mooiste foto's! Ik vind dat bij veel anderen niet de nadruk is gelegd op de case badge en dat vind ik juist belangrijk!
Succes allemaal!
 
Mijn stem gaat naar coolfris.

Heerlijke foto, alsof je in de computer zit.
Zulks levendige kleuren, mooi belicht.

En goed in de picture gespeeld van de badges, uiteraard! :045:
 
Het was lastig kiezen, er zatten wat mooie foto's tussen.
Uiteindenlijk ging het tussen Xela en Coolfris, beide mooie foto's maar je mag maar 1 keer stemmen helaas

De keuze viel op de inzending van Coolfris...
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C HONDA Contest (stem voor mij please :) ) Algemene Discussies 13
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
J STEM op VI voor de Televierring ;) Algemene Discussies 1
Blackruby Stem op HighFlow: Tweakers/Gouden Steeksleutel HighFlow Testimonials / Shopreviews 16
Das Experiment Stem op HighFlow: HWI Awards 2010 HighFlow Testimonials / Shopreviews 21
vincent stem aub op de foto Algemene Discussies 23
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
M In Win 805I advies gevraagd voor plaatsen fans. Waterkoeling 33
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Sw333t [TKA] In Win Pro1 Headphone Stand, iSeat mini, iBite Verkocht 3
ProAce [ProAce User Review] In Win 703 HighFlow Product Reviews 4
Freddy HighFlow.nl Facebook actie! Win een mooi item :) HighFlow Computer Cooling Shop 9
l3p [IN-ACTIVE] In Win Dragon Rider *Nieuw* Verkocht 0
lemonade The WIN font Algemene Discussies 2
Cygnitr0n Win een EVGA Powerboost! Forum Games 58
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011! Doe gratis mee en win mooie prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 62
brazen Win een nieuwe Extreme processor Hardware & Software 8
Freddy Contest: Waar is jouw HighFlow Sticker??? Win prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 30
JaccoW Win 7 BSOD bij opstarten Hardware & Software 8
D win 1000 euro aan hardware in 5 min Hardware & Software 8
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! Doe mee/win mooie prijzen: Corsair 700D en meer! HighFlow Computer Cooling Shop 54
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan