Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Stem en WIN! HighFlow Casebadge Photo Contest for Moderators! 2011
bedankt voor de leuke (en spannende) contest, en natuurlijk ook alle mensen die gestemd hebben!
zoals eerder al gezegd had ik nooit verwacht te kunnen winnen (en al helemaal niet van coolfris en l3p enz)
zo zie je maar weer, je hebt geen super vette rig nodig om te winnen vooral een hoop creativiteit
ik zal effe kijken of ik hier in dit topic of een ander topic uitleg geen hoe ik de foto's gemaakt heb (en downloadable foto's posten)
Ik had beloofd hier de foto te plaatsen hoe ik hem erin gekregen had en de highres pics.
Dus bij deze
Moest dus mijn loop laten leeglopen.
Glas voor het reservoir vandaan.
Toen een passend Bitspower pijpje gemaakt om de sticker rechtopstaand in het reservoir te krijgen. (En te houden, want de flow is namelijk best hard in het reservoir)
Toen de loop langzaam weer vol laten lopen en de pompen rustig aangezet.
Hoppa foto gemaakt, daarna kon de loop weer leeg om het geheel er weer uit te halen, en weer gevuld
ok hier komt hij dan... hoe ik de foto's heb gemaakt
allereerst heb ik de cpu goed schoon gemaakt met articlean, zodat de casebadge zo goed mogelijk zou plakken (aangezien er water overheen zou stromen enz)
de eerste foto is niet zo een moeilijke
ik heb de cpu in het moederbord op een doorzichtige tupperware doos in de gootsteen gezet en gaan schieten (veel op macro modus dat net aan de camera alle spetters miste )
toen kwam ik op het idee hem ook frosted te doen, dat ben ik eerst in de vriezer gaan proberen en met een plantenspuit water toe te voegen alleen werkte dat niet
daarna bedacht ik de cpu met de onderkant op een peltier element te zetten en zo sub-zerro te koelen
echter doordat het een cpu was met pinnen zat er teveel ruimte tussen de cpu en peltier, dus heb ik met een tang pinnetje voor pinnetje alle pinnetjes uit de cpu moeten trekken
hierna een laag koelpasta en na een paar minuten zit er een mooie frost laag over de bovenkant van de cpu
de peltier heb ik aangestuurd met mijn labvoeding, en de peltier gekoelt met een mugen 2 die ik "over" had liggen
nogmaals bedankt alle mensen die op mij gestemd hebben!!
wegens vakantie het pakket later laten versturen, en deze was gisteren aangekomen
het is een erg mooie kast (de foto's niet zo goed gelukt door zwart op witte ondergrond wat normaal wel werkt)
ps: don't mind de ruim een kuub aan pc meuk die we allemaal ergens in een hoek hebben
echter niet getreurd!
over ongeveer een maand ga ik hier een mooi systeem in bouwen voor mijn toekomstig zwager en zal hier zeker pics van schieten en wellicht een korte buildlog