Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Stem en WIN! HighFlow Casebadge Photo Contest for Moderators! 2011
Nummer 1
Ik vind Dopestuff er een mooie betekenis aan geven. De flow is zo hoog (high) van zijn *fans* (ja ik weet, het is waarschijnlijk de vriezer in gegaan) dat zijn cpu extreem goed gekoelt/bevroren is/blijft. Ook vind ik hem erg origineel, opvallend , verrassend en bovendien erg 'HighFlow' . een terechte winnaar in mijn ogen.
Nummer 2
De foto van Coolfris vind ik erg clean, netjes recht erop geplakt en een natuurlijke foto. Ik vind hem een mooier nummer 2 waardig omdat hij zich toch onderscheid van de rest op zijn eigen manier. Het is eigenlijk het zelfde als de rest als je kijkt naar 'er is een stikketje op de hardware geplakt' maar het heeft zijn eigen unieke rustige uitstraling die hem doet uitblinken.
Nummer 3
Ik vind de foto's van l3p ook erg mooi. Maarja, bij een reservoir komt het water tot rust, dus kan ik het verhaaltje er niet bij plaatsen. Wel vind ik hem leuker omdat je hem erin hebt geplakt, en niet er gewoon erop hebt geplakt wat een mooi geest/photoshop effect geeft. Dus van mij een nummer 3.
(Eigenlijk zijn alle foto's prachtig behalve die van mij en fuwa.. Volgende keer ga ik een high-res camera gebruiken met alles erop en eraan :icon_fU: )
Ik vind Dopestuff er een mooie betekenis aan geven. De flow is zo hoog (high) van zijn *fans* (ja ik weet, het is waarschijnlijk de vriezer in gegaan) dat zijn cpu extreem goed gekoelt/bevroren is/blijft. Ook vind ik hem erg origineel, opvallend , verrassend en bovendien erg 'HighFlow' . een terechte winnaar in mijn ogen.
Was even twijfelen voor Xelation of L3p, maar toch Xelation gekozen.
De inhoud van L3ps foto ziet er lekker industrieel uit met de rechte tubes en veel fittingen, hou ik wel van Maar het ging niet om de inhoud van de foto maar om de foto zelf, waardoor ik voor Xelation heb gekozen.
Vind het rustige zwart-wit contrast waar soms een rode tint doorheen komt erg mooi. De slangen van de Corsair Hxx links en de kabels voor de videokaart rechts die leiden naar de casebadge, samen met de 2 fans erboven en 'eronder'. Mooie foto, over nagedacht :023:
Toch voor Freddy gekozen, ik ben gek op de combinatie blauw/rood, dus die máákt het gewoon.... Maar het was wel een close call tussen Freddy en Coolfris hoor, allebei knap gedaan, maar ook L3p en Xelation doen daar maar weinig voor onder! FRAAI...
Same here, na de contest zal ik het ook uitleggen, was een uur of 3 werk
Anyway, zoals je weet Dope heb ik jou foto al in posterformaat op de zolder hangen