• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

WWWicked's Sw333t

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan bijna niet wachten om er foto's van te maken, maar het zal volgende week ergens pas binnenkomen. En in de behuizing monteren kan nog niet, heb de opzetkast nog niet.
 
Kleine update over de fans die ik ga gebruiken om mijn rads af te koelen, dit zullen namelijk Enermax Apollish Zilver zijn.
Heb er 2 overgenomen van l3p, maar kwam er net pas achter dat hier ook tempsensoren aan zitten.

Gelijk eentje eens onder handen genomen. Degene die dicht bij de pc staat, is de standaard versie met sensorkabel. De andere is gemodificeerd en draait nu lekker vrolijk op 1700rpm:

Het verschil in luchtverplaatsing is duidelijk te horen aan de herrie in het filmpje.

Uiteindelijk zal de fan op een fancontroller aangesloten worden, maar ik ben degene die de snelheid van de fan regelt niet het ding zelf.

Verder zullen de fel (echt fel zeg) witte leds (smd) vervangen worden door warm witte leds.
 
Vanavond tegen 10 uur heb je je langverwachte update!

Gisteren vlogen me stoppen om te 15 minuten erui (6x).
Conclusie: koelkast kapot als deze wouw aanspringen klapte de stop.

Mijn excuses voor het ongemak, btw! it looks fucking niiiice :p
 
Was gisteren zelf ook nog te druk met het uitzoeken van muziek voor de bruiloft.

Maar met die laatste zin maak je me wel erg nieuwsgierig, hopelijk is het zo avond.
 
Zeer mooi res dat je gekozen hebt, imho wel al zonde om de wieltjes eruit te halen, want die fungeren tevens ook een beetje als flow indicators geloof ik :p
 
Voor mij is enkel het waterniveau belangrijk en niet zo'n irritant ronddraaiend wieltje voor mijn neus ;).

In eerste instantie wilde ik ze vervangen, maar zo te zien zijn ze niet in het zwart verkrijgbaar. En dat was voor mij de enige optie.
En zwart spuiten durf ik niet aan eerlijk gezegd.
 
Ik ook. Maar ik krijg zelf de update om 22:00 uur (althans, dat is de planning) en daarna eerst even zelf kwijlen he :p.

Edit: Kenny is niet online... dus denk dat er vanavond geen update gaat komen :(.


Vanavond tegen 10 uur heb je je langverwachte update!

Mijn excuses voor het ongemak, btw! it looks fucking niiiice :p
Ik ga naar bed, geen zin om vanavond elke keer op MSN te kijken of Kenny online is.
Dus geen updates vanavond.
 
Laatst bewerkt:
Is nog wel wat binnengekomen hier, wat uiteindelijk in de opzetkast komt te zitten:

01.jpg


02.jpg


1x EK-BAY Spin RES DUAL Loop - Black Acetal,
2x 13MM (1/2) EK High Flow Fitting - G1/4,
4x 6MM (8-6MM) Fitting - G1/4,
1x Swiftech 13MM (1/2) Fillport Silver,
2x Koolance Pressure Valve VLV-VL002K,
1x Plexi G1/4 Belichtingsmodule,
2x Aluminium 120MM Fan Filter Black.

Reservoir gaat gemod worden, maar daar ga ik verder nog even niet op in :p.
 
Laatst bewerkt:
Heey mark, Sorry dat het even zo moet lopen, maar ik maak werkdagen van 12 uur, ik ben blij als ik me bedje voel, hopelijk is dat te snappen, ik heb ook NOGSTEEDS niet me 2x FEIN snijschijven binnen, dus dat is al 80 euro weggegooid geld.

Ik ga morgen wel ff langs de gamma voor dremeltools, en dan zaterdag werken, en savonds modden, ik weet Niet echt aardig en snel etc maar ik kan niet weten dat er maandag 45TON koper op ons lig te wachten in frankrijk, ik heb ook nog met stijn getelefoneerd, omdat hij ook dacht dat ik alles aant ontwijken was ofzo, maar nee nee, nogmaals alles ook uitgelegd en tjha kon hij wel inzien dat ik blij was met me bedje.

Ik ben btw nu 40 minuten thuis en begin tegen half 9 sochtends. maja kben nog jong. ;)
 
Kenny, het enige dat ik graag zou willen zijn een paar foto's zodat ik kan zien dat er weer wat aan gewerkt is. Hij hoeft niet gelijk klaar te zijn. Laatste keer op MSN gaf je aan dat de zijpanelen erin zaten (zonder de windows erin) en dat een radgrill geplaatst was. Dus graag nog voor het weekend fotootjes ervan aub.

Je had toch laatst al een FEIN schijf van Conrad binnengekregen?

Verder, ik ga over een paar weekjes trouwen. Heb zelf ook nog veel te modden, maar het grote werk wil ik wel na de bruiloft gaan doen. Dus je hebt nog wel wat speling, maar wil daar wel nog afspraken over maken met jou.
 
Dat van conrad was indd binnen, maar dat was GEEN HSS blade maar een normale/grove blade, Hij is al voor rma, daarna krijg ik me geld terug omdat ze geen HSS blade hebben :cool:

Dat van de status klopt indd! morgen vertrek ik voor het laatste naar FR, daarna ben ik weer actiever.
 
Zit eraan te denken om het hele project af te kappen. Het duurt me allemaal veel te lang. Heb de opzetkast nodig om verder te kunnen gaan, maar ja.. dat gaat dus ook niet al te rap. Zit er al bijna anderhalve maand op te wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan