+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ?

Senior Member Stephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really nice Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13

Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ?

ik wou graag mijn pc naar fabrieksinstellingen terug zetten maar heb sinds een tijdje ook een extra hdd in mijn pc erbij gezet voor muziek en films, moet ik voor dat ik mijn pc terug zet naar fabrieksinstellingen die hdd loskoppelen zodat ik de gegevens niet verlies of hoe kan ik dat het beste doen ?

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.259
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Als dat op een aparte fysieke harde schijf staat, zullen de bestanden daarop niet verwijderd worden.

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Het lijkt mij logisch.. het is voor jou belangrijke data en die schijf zat er niet in toen de pc geleverd werd.... loskoppelen dus.

Geen risico nemen met data die je niet kunt missen.

Senior Member Stephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really niceStephan---pro is just really nice Stephan---pro's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    oke maar als ik de schijf loskoppel kan mijn pc hem daarna wel gewoon weer lezen ?
    Het gaat om een interne schijf.
    externe koppel ik zowiezo los

Senior Member Homienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really niceHomienator is just really nice Homienator's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 08-Feb-09
    Credits
    656
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    15
    Yep word gewoon opnieuw gelezen
    Zelfde effect met als je een usb stick uit je pc haalt en er nadien terug insteekt
    Nickname:Homienator
    Clan:Invictus Clan
    Fear my TH10:Proud owner of the Caselabs TH10

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    oke dat is mooi, ga ik dat maar eens doen dan,

heel erg bedankt heren voor de hulp.

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    pc draait weer top alleen bleek het probleem wat ik had niet in mijn windows te zitten maar mijn ram die nu dood is worden we weer erg vrolijk van.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    9.210.259
    Mentioned
    237 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    125
    Hoe ben je daar achter gekomen?
    Heb je memtest gedraaid?

Ingeschreven
    Fri 03-Jun-11
    Credits
    589
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy Bekijk Berichten
    Hoe ben je daar achter gekomen?
    Heb je memtest gedraaid?
    ja heb dat via een cd gedaan, maar kreeg ook meerdere malen een bluescreen en dan viel mijn pc uit en starte weer opnieuw op, en ook meerdere keren gehad dat hij niet eens meer het bios opende, dus mijn oude ram erin gezet en toen werkte alles weer goed alleen merk ik het wel van 12gb 1600mhz naar 6gb 1333mhz

en het is ook nog tripple channel memory op een x58 bordje en ook nog prijzig voor dat soort ram zeker 120,- had ik gezien, en dat vind ik een hoop op het moment.

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten