+ Plaats een Reactie
Pagina 23 van de 23 EersteEerste ... 13212223
Resultaten 441 tot 452 van de 452

Onderwerp: Jouw internetsnelheid

I Love my NUC Sw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond reputeSw333t has a reputation beyond repute Sw333t's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 16-Jun-09
    Credits
    218
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    123
    Na reset van het modem weer 10/1 erbij gekregen (voor reset was het 30/3).

Haikus are easy.
    But sometimes they don't make sense.
    Refrigerator.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.624
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Altijd lekker: gratis snelheid erbij
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Senior Member MisterIce has a spectacular aura aboutMisterIce has a spectacular aura about MisterIce's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 02-May-15
    Credits
    1.966
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6
    Ik had hetzelfde met Ziggo inderdaad, alleen dan van 90 mbit naar 120 mbit. Altijd lekker zo'n gratis verhoging.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.915
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Na de zelfgetrokken Cat6 FTP kabels die langs buiten lopen:

Voor was 45Mb/s als je het niet gelooft
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    8.624
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    Nieuwe kabel en je hebt ineens 5x snelheids winst? Of heb je je pakket geupgrade
    INTEL 8700K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB
    Crucial p1 M.2 SSD 1000GB

Senior Member Ahtlon has a spectacular aura aboutAhtlon has a spectacular aura about Ahtlon's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 30-Mar-15
    Credits
    1.580
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6
    Lekker via de laptop wifi.
    niet slecht vind ik, is nog met een tp-link N router, de nieuwe
    TL-WDR4900

staat al een jaar te wachten om gebruikt te worden. Maar voorlopig is de plaats waar deze moet komen bezet door een d-link die al lang vervangen had gemoeten.

Geen modder eter CDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud ofCDA441 has much to be proud of CDA441's Avatar
    Ingeschreven
    Sat 27-Aug-11
    Credits
    2.915
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    20
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door XenoMorpH Bekijk Berichten
    Nieuwe kabel en je hebt ineens 5x snelheids winst? Of heb je je pakket geupgrade
    Vroeger: Modem - Powerline - Powerline - PC (alles cat5 utp)
    Nu: Modem - Gigabit switch - Kabel - PC (alles cat6 ftp)
    Ik zeg altijd: als het niet past, moet je het laten passen.

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.214
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ahtlon Bekijk Berichten
    de nieuwe
    TL-WDR4900

staat al een jaar te wachten om gebruikt te worden. Maar voorlopig is de plaats waar deze moet komen bezet door een d-link die al lang vervangen had gemoeten.
    Huphup, vervangen dan.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Senior Member Ahtlon has a spectacular aura aboutAhtlon has a spectacular aura about Ahtlon's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 30-Mar-15
    Credits
    1.580
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6
    De d-link is van de zonen, zelf zit ik nog met een andere oude n router van tp-link( dacht dat dat de eerste was die van hun op de markt kwam, TP-link was toen nog een onbekend budget merk) op het net die geen ipv6 ondersteunt, denk dat ik de nieuwe op mijn kamer ga installeren zodra de build af is. Zo heeft ieder zijn eigen router en wifi en geen gezeur meer hierover van de mannen hier.

Shoutboxspammer maomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud ofmaomanna has much to be proud of maomanna's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 06-May-08
    Credits
    2.214
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    26
    Het is geen gezeur, maar meer het feit dat je al een nieuwere betere router hebt liggen en die al een hele tijd ongebruikt stof hapt, omdat er een oud ding nog functioneel is. Je hebt hem uiteraard gekocht om hem te gebruiken.
    Een leven met electriciteit, onder hoogspanning opstaan, met weerstand naar je werk,
    tegen de stroom inwerken, geladen naar huis gaan, Contact zoeken met je partner ...
    en dan een opsodemieter krijgen!

Ingeschreven
    Mon 30-Mar-15
    Credits
    1.580
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    6
    Ik heb eens gekeken op mijn pc kamer, er ligt cat6e kabel, switch beneden is een 10/100/1000, dus ga hem lekker op mijn kamer hangen. Tja ik heb geen groot huis en de berging is klein, dus geen plaats voor deze router. Och zo heeft ieder zijn eigen router en wifi, een beetje overkill, maar ja, had toen de nieuwe aan nog geen 60 euro op de kop kunnen tikken inclusief verzend, als ik de prijzen nu zie, zijn deze toch aardig omhoog gegaan.De WDR4300 is nu even duur als ik voor mijn 4900 betaalde.

Senior Member VoYaGeRTM is a jewel in the roughVoYaGeRTM is a jewel in the roughVoYaGeRTM is a jewel in the roughVoYaGeRTM is a jewel in the rough VoYaGeRTM's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 20-Jun-11
    Credits
    2.138
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    11
    Ben sinds een paar week overgestapt naar Vodafone Thuis.
    Werd een beetje zat van Ziggo hun dure prijs en altijd koppel verkoop.
    En sinds onze wijkkast nu aangepast (Juni) met glasvezel naar de wijkcentrale kan ik tenminste VVDSL nemen nu.
    Moet zeggen na een tijdje getest te hebben, ben ik er erg tevreden over.
    Heel lang geen DSL in mijn huis geweest.

Keek toch totaal geen televisie meer, dus die stomme tv abbo eraf scheelt een hele hoop.

PS. Ik had maar Ziggo AIE Basis, ben nu zelfs veel goedkoper en sneller.

Laatst gewijzigd door VoYaGeRTM; 13-09-15 om 16:19.
    Cooled by HighFlow

+ Plaats een Reactie
Pagina 23 van de 23 EersteEerste ... 13212223

User Tag List

Forum Rechten