+ Plaats een Reactie
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: CableMod Vertical PCI-e Bracket

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120

CableMod Vertical PCI-e Bracket

CableMod heeft een leuke accessoire op de markt gebracht, waarmee je jouw videokaart relatief eenvoudig verticaal kan zetten

De kit bestaat uit een Riser kabel, 2 brackets, HDMI/DP kabels en schroeven.
    Alvast te bestellen in de HighFlow shop in twee varianten:

CableMod Vertical PCI-e Bracket - 2 x DisplayPort - BLACK
    CableMod Vertical PCI-e Bracket - HDMI + DisplayPort - BLACK

Senior Member XenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant futureXenoMorpH has a brilliant future XenoMorpH's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 14-Aug-08
    Credits
    7.675
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    30
    WOW..wat een idee Nice
    Kun je zelf bepalen welke kan je wilt laten zien...voor of achterkant
    INTEL 7800K
    ASUS ROG Strix Z370-F Gaming
    16GB Corsair Vengeance 3200MHzC16
    ASUS NVidia 1080TI STRIX
    Samsung 840 SSD 250GB
    Crucial BX200 SSD 960GB

Member Unilythe is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 18-Dec-16
    Credits
    1.237
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Is er trouwens iets bekend over wanneer deze uit- of binnenkomen?

Ik heb geen haast, maar ik wil alleen even weten of ik kan verwachten dat het meer dan een maand gaat duren, of op zijn hoogst een paar weken. Ik heb in mijn bestelling namelijk meer producten dan alleen deze besteld.

Administrator Freddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond reputeFreddy has a reputation beyond repute Freddy's Avatar
    Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    The ETD for this shipment is 6/12, so we should be able to arrange shipping in next week.
    Met een beetje geluk hebben we het eind volgende week
    Uiterlijk de week daarop, tenzij de fabriek van Cablemod een verassing in petto heeft.

Member Unilythe is on a distinguished road
    Ingeschreven
    Sun 18-Dec-16
    Credits
    1.237
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    2
    Oooh, prima. Mooi, ik was even bang dat het nog erg lang kon duren

Ingeschreven
    Tue 22-Jan-08
    Credits
    5.017.980
    Mentioned
    220 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Reputatie Macht
    120
    Deze kitjes zijn nu uit voorraad leverbaar, pre-orders worden vandaag verwerkt

+ Plaats een Reactie

User Tag List

Forum Rechten