Ik wil dolgraag mijn pc koelen met waterkoeling maar zou dat het liefst in stappen doen. Mijn oog is gevallen op de XSPC X2O RASA RS120 WaterCooling Kit omdat het veel goede reviews heeft en relatief goedkoop is, maar ik heb er nog wat vragen over:
- later wil ik mijn videokaart (HD6870) toevoegen aan de loop, is dit mogelijk? Ik begrijp dat de pomp en rad dan ook vervangen moeten worden maar voor de time being is het perfect. Dus vooral over de uitbreidbaarheid van de set.
- De fitting vind ik maar eng, het is een push-over terwijl ik liever schroeffittingen heb, welke zouden bij deze set passen(in de zin van niet elke fitting past overal op)?
Op internet heb ik gezocht naar deze set maar ik blijf met deze vragen zitten
Specs:
Kast NZCT lexa S
i5 2500K @ stock
8 GB black dragon ddr3@1333MHz
Gigabyte HD6870 @ stock
samsung spinpoint f3 1TB
OCZ fatalty 550W
- later wil ik mijn videokaart (HD6870) toevoegen aan de loop, is dit mogelijk? Ik begrijp dat de pomp en rad dan ook vervangen moeten worden maar voor de time being is het perfect. Dus vooral over de uitbreidbaarheid van de set.
- De fitting vind ik maar eng, het is een push-over terwijl ik liever schroeffittingen heb, welke zouden bij deze set passen(in de zin van niet elke fitting past overal op)?
Op internet heb ik gezocht naar deze set maar ik blijf met deze vragen zitten
Specs:
Kast NZCT lexa S
i5 2500K @ stock
8 GB black dragon ddr3@1333MHz
Gigabyte HD6870 @ stock
samsung spinpoint f3 1TB
OCZ fatalty 550W