• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

xp 32 of vista 32 of vista 64

Heb je ook 3DMARK06 gedraaid op server edities?
Ben benieuwd of die beter of slechter presteert dan niet-server Windows :)

Om bijv bij 3dmark het volledige uit je pc te halen zijn maar paar dingen nodig:

Drivers

Zo min mogelijk meedraaiende (Onnodige) applicatie's

Drivers zijn dus echt het belangrijkst, je pc moet alleen tussen de onderdelen goed kunnen communiceren etc.. Dus ik denk dat hij bij een server slechter doet vanwege het feit dat die vaak meer meedraaiende applicatíe's hebben.
 
Dank je wel!

Dat ze dat doen eigenlijk, 240 dagen is echt lang. Aangezien ik meerdere malen
per jaar van hardware wissel en dus een clean format doe kom ik nooit aan
240 dagen :icon_cool:
 
je koopt ALTIJD de 32- en 64bit tegelijk, dat is teminste bij Windows Vista Ultimate Retail het geval. volgens de officiele manier kan je de code maar 5x gebruiken, maar ff belletje plegen met de helpdesk en het is gepiept.

de code kan je 5x gebruiken voor zowel de 32 en 64bits (dus totaal 10x)
 
gewoon voor de heb :p

je kan ook eens kijken naar linux ;) ook dikke shit, puur voor de heb en evt. dual boot. je kan m live draaien vanaf cd, dus hoef je niets te installeren. ziet er echt goed uit altijd!
 
kubuntu 8.10 kan je er gewoon bij installeren zoals een programma. dan krijg je bij het booten mooi de keuze wat je wil booten. stukje sneller. weet alleen niet hoe het zit met het verwijderen ervan. kan goed zijn net zoals andere prog's
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan