Sw333t I Love my NUC 28 februari 2011 #1 Ik weet het, het is ernstig oud. Maar weet een van jullie wellicht een adresje waar ik nog aan dat soort blokken kan komen? Alvast bedankt, Jullie Knettergekke WWWickled.
Ik weet het, het is ernstig oud. Maar weet een van jullie wellicht een adresje waar ik nog aan dat soort blokken kan komen? Alvast bedankt, Jullie Knettergekke WWWickled.
olympus zander 28 februari 2011 #2 2 x socket 370 waterblocks needed!?!? - WizD Forums mischien heb je er wat aan, schijnt dat socket A gewoon past
2 x socket 370 waterblocks needed!?!? - WizD Forums mischien heb je er wat aan, schijnt dat socket A gewoon past
Sw333t I Love my NUC 28 februari 2011 #3 Wil ze met schroefbevestiging, dus dat zal niet gaan werken met Socket A.
dopestuff Moderator Forumleiding 28 februari 2011 #4 hoezo niet?? socket A is er ook met schroef bevestiging??
Sw333t I Love my NUC 28 februari 2011 #5 Ja, maar socket A met schroefbevestiging heeft niet dezelfde montage gaten als bij socket 370.
dopestuff Moderator Forumleiding 28 februari 2011 #6 ik zou voor een modern cpu blok dat je hebt gewoon zelf een mounting plate maken... dit is niet moeilijk, kost alleen tijd
ik zou voor een modern cpu blok dat je hebt gewoon zelf een mounting plate maken... dit is niet moeilijk, kost alleen tijd
V vincent Gouden member 28 februari 2011 #7 als het socket A is, weet ik wel waar je ze nog kan kopen gewoon met clip bevestiging
Sw333t I Love my NUC 15 maart 2011 #8 vincent zei: als het socket A is, weet ik wel waar je ze nog kan kopen gewoon met clip bevestiging Klik om te vergroten... En waar mag dat zijn?
vincent zei: als het socket A is, weet ik wel waar je ze nog kan kopen gewoon met clip bevestiging Klik om te vergroten... En waar mag dat zijn?