• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Vns Armor wc

Vannos

upgrading.......
Zo kga me wc weer inbouwen :) heb vandaag heatkiller 3 binnen gekregen moet alleen nog alleen nog een 2 liter coolant hebben en een Backplate voor achter me mobo voor het cpu wc blok. Dit is wat ik al heb liggen en in wil bouwen.

t0mbh5.jpg

En het moet allemaal hier in komen.

25k1udw.jpg

De kast wil ik van binnen nog een keer Mat zwart spuiten van binnen. Een extra laagje zegmer. Als ik er nog per ongeluk met een scherp dingetje tegen aan kom is de verf er al af. En ze geven van et weekend Goed weer af dus komt mooi uit :D

tips zijn ook altijd welkom :)

hmm tja kweet dat tt jullie niet echt ligt maar ik heb er niet echt problemen mee. Zijn de koelprestaties dan zoveel beter dan met een anders merk ??

J to The A

TT kan gewoon niet tippen aan degelijke zelf samengestelde WC, pomp van tt is echt slecht, die is niet echt krachtig te noemen ;)

je cpublock is wel al in orde !

hmm okee mja is iedergeval beter als op lucht. dan zal ik binnen kort het pompje nog is vervangen. Maar eerst dit allemaal inbouwen :) als ik mijn net geplaatste bestelling binnen heb. :Hoop wel dat jullie et blijve volgen des ondanks er tt trash bij zit.

Laatst bewerkt:
haha lekker droog blackruby:D
De pomp van tt is idd echt bagger, een "maat" van mij heeft het ook.. en er stroomde amper water door.. zn load temps waren gewoon tegen de 72 graden ofzo met die bende:p maar voor mij is radiator een radiator maar zal ofcource niet beter koelen dan een TFC ofzo. is denk ik minimaal het verschil tussen al die soorten.. en de prijs heb je dan ook nog he:p
ben benieuwd wat je er van maakt vannos, is mooie kast(h)

hehe zo bagger is deze pomp niet :hij doet het al een jaartje of anderhalf lang. hoor wel meer over die pompen dat ze nou niet echt super zijn. :) morge krijg ik me spul binnen.

2fans
backplate 1366
en nog wat zwarte vloeistof

nou dat dus niet alleen ze schijnen ook vaak te falen en als je dat niet door hebt (moet je dus toevallig op je temps kijken) of je bent effe weg dan kan het zijn dat het ergens gaat lekken of dat er door warmte hardware overleid (hoewel er wel beveileging op zit) ;)

hmm tja welke pomp raden jullie mij dan aan ?

dat mag je 3 maal raaien ;) de 2 meest populaire natuurlijk of de DDC of de D5
ik zeg niet dat het zo is, en jij kan ook gewoon een "goeie" maar ik denk ik waarschuw effe ;)
ik ben namelijk toen ik ging waterkoelen NET op tijd voor TT zooi behoed (had het al besteld en nog net kunnen anuleren) en wil andere mensen ook graag daarvoor behoeden tot TT alles op een rijtje heeft (wat redelijk moeilijk is want tegenwordig zijn er een best stel goede fabrikanten en kan je de beste onderdelen van allemaal samenvoegen)

D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5 D5

Heb hem ook en kan hem zeker aanraden onwijs gave pomp

qua prestaties dan

Laatst bewerkt door een moderator:
zit er wel blanke lak over die verf aan de binnenkant?
Als je dat erop spuit dan wordt het ook "steviger" zodat de lak niet bij de kleinste aanraking eraf valt.:p
Succes met je build:)

nee dat zit er idd niet op maar ik wil wel dat het Mat zwart blijft. Met lak gaat het denk ik toch iets meer naar metelic zwart.

Gister is trouwens een van mijn schijven overleden. ik was muziek aan het luisteren en in eens hoor ik geen muziek meer.Maar mediaplayer bleef wel lopen maar hij sloeg iets daarna vast. Na een reset had ik gelijk Bootmgr is missing .CTR+ALT+DEL. Dus denk dat die schijf naar de maan is. ( typ nu van de pc van et werk :p) maar ga zo direct om een ander schijfje weet ik iedergeval zeker dat hij et doet.

Tja die D5 is kijke wat dat ding kost dan zal het waarschijnlijk nextmonth worden want ik wil eerst i7 optimized mems hebben. :)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan