• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Armor vns

Vannos

upgrading.......
zit al een tijdje te klooien met leds ik kwam niet echt op ideeën hihi tot vandaag. ik had nog een Fan controller liggen met leds die steeds meer licht geven hoe harder je de fan zou zetten. Ik gebruik hem niet als fan controller maar als Led controller. Ik heb 4 leds 3mm leds weet niet wat voor soort het zijn maar ze zijn blauw beetje neon blauw. ik weet ook nog niet waar ik de leds ga plaatsen maar dat zien jullie gauw genoeg:).

hier alvast wat foto,s

vvi8rm3rbhul732l9oox.jpg

Fan controller zo als ie eerst was

7dn2c5kugya2vaenl8l2.jpg

misschien ga ik ook nog iets met dat schermpje daar achter doen

k8ydvktfu6e1g2417czs.jpg

het gedeelte wat ik nodig heb uitgedremelt van de rest

rpqxfghwpqlbs4i39uk.jpg

en de leds
 
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=2t-1qHYhlcs&feature=channel_page]YouTube - ledf[/ame] dit is de bedoeling met 4 leds maar dan in de kast
 
Laatst bewerkt:
ok weer wat vorderingen. ben vrij vlot opgeschoten.

mrd2coobuzia3eo689.jpg

hier komt de Controller in
yfz4f1yaihyyepkx9fb.jpg

eerst wat afgetekent heb al vaak gehad dat het scheef zat :p en boore met de kolomboor
k2fw355aipre5oytlemm.jpg

Nu de draden achter op het plaatje solderen. zat hier nog flink mee in de knoop ( en niet met de draden )
er kwam geen spanning op de draden op geen 1 van alle. Wat ik niet wist was dat het plaatje zelf uit een laagje koper
bestond. En dat de donkere banen op het Plaatje isolatie was. Maar is toch goed gekomen.
0608iaa41f0v7bwsnc0w.jpg

Je kan ook zien dat er wat verandert is er zijn maar 2 draden overgebleven ?
kr87z1587mfom3cbcld6.jpg

het lijkt alsof het scheef zit maar het gaas waar de controller in zit is wat verschoven.

Heb nu ook maar 2 leds aangesloten. Ik zal strax nog een filmpje plaatsen
 
Laatst bewerkt:
Dat is inderdaad Tygon :p vond de slange van tt nog al stug. Deze zijn lekker flexibel :)

Waldow jij ook hier :)
opt forum bij ons valt niet veel te poste dan maar hier he :039:
 
Thanks.

het volgende zit er in.

Moederbord: XFX N790i ultra
Geheugens: OCZ Reapers 1333 cl6 4gb kit
Processor: intel core to Quad Q9450
Videokaarten: 2x XFX 9800gtx+
Voeding: Thermaltake Toughpower 850m
hardeschijven: 2x seagate barracuda 7200.11 320gb SATA-2
1x Samsung spin point f1 500gb SATA-2

:066:
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan