Bij deze verkoop ik zo goed als al mijn waterkoeling onderdelen. Alle onderdelen zijn altijd zeer goed onderhouden en bevatten dus zeer weinig of geen gebruikerssporen.
De onderdelen zijn allemaal op andere data aangekocht dus exacte data van elk product heb ik niet meer. De voeding op de eerste foto staat ook te koop, zie het hardware forum.
De verschillende onderdelen:
MCP 350 (nieuw)
MCP 350 (gebruikt)
EKWB HD5850 FC Nickel/Plexi
Corsair HX1000
EK CS 120 radiator
XSPC 480 radiator (slechte staat, zie hieronder)
EK Multioption X2 Res 150
EK Multioption Res 150
Heatkiller 3.0 LT
EK MCP35X Pomp top Acrylic
MIPS Gigabyte X58 (UD4P - UD5 - Extreme) FC Blok + MOSFET blokjes
23 Feser Schroeffittingen G1/4 3/8 - 5/8 dus voor tubing van 10/16mm ID/OD
12 Bitspower High-Flow fittings G1/4 maar 1/2 (zie beneden)
2 Bitspower 90° L fitting
3 bitspower 90° L fitting (dun model)
Opmerkingen:
1 pomp is nieuw en ongebruikt, de andere heeft 6 maanden in een loop gestaan en 1 pootje is lichtjes bewerkt met een dremel maar nog steeds bruikbaar
Het EK radiator is herspoten maar heeft geen fysieke schade
De XSPC radiator was zo goed als al zijn verf verloren en had op 6 plaatsen lekken. De radiator is volledig herspoten en de lekken zijn gedicht met soldeersel met daarover een dikke laag TEC7 en Trans 7 en daarna overspoten. De radiator heeft daarna een kleine week in een lege loop gestaan om te testen op lekken, deze zijn niet langer aanwezig.
De 2 reservoirs zijn niet gelijk in grootte, ik heb deze vergissing gemaakt dus ik vermoed dat andere deze ook kunnen maken. Ze zijn beiden 15 cm lang in zijn geheel maar de X2 versie heeft een grotere diameter.
Ik heb van alle producten nog de bonnen maar ik verkoop ze zonder garantie. Moest er toch ooit iets mis zijn met bv de pomp kan ik altijd de factuur opzoeken.
Enkel de voeding wordt verkocht met bon maar zie daarvoor de hardware sectie.
Reden van verkoop is overstap op luchtkoeling en het stop zetten van deze hobby.
Alles kan worden opgehaald in België of verzonden worden naar Nederland met een koerier naar keuze. Verzendingskosten zijn voor de koper. Ik heb besloten geen prijzen bij de producten te plaatsen. Ik wacht de animo wel af zal aan de geïnteresseerden laten weten wat ik graag voor zou hebben
De onderdelen zijn allemaal op andere data aangekocht dus exacte data van elk product heb ik niet meer. De voeding op de eerste foto staat ook te koop, zie het hardware forum.
De verschillende onderdelen:
MCP 350 (nieuw)
MCP 350 (gebruikt)
Corsair HX1000
EK CS 120 radiator
XSPC 480 radiator (slechte staat, zie hieronder)
EK Multioption X2 Res 150
EK Multioption Res 150
Heatkiller 3.0 LT
EK MCP35X Pomp top Acrylic
MIPS Gigabyte X58 (UD4P - UD5 - Extreme) FC Blok + MOSFET blokjes
23 Feser Schroeffittingen G1/4 3/8 - 5/8 dus voor tubing van 10/16mm ID/OD
12 Bitspower High-Flow fittings G1/4 maar 1/2 (zie beneden)
2 Bitspower 90° L fitting
3 bitspower 90° L fitting (dun model)
Opmerkingen:
1 pomp is nieuw en ongebruikt, de andere heeft 6 maanden in een loop gestaan en 1 pootje is lichtjes bewerkt met een dremel maar nog steeds bruikbaar
Het EK radiator is herspoten maar heeft geen fysieke schade
De XSPC radiator was zo goed als al zijn verf verloren en had op 6 plaatsen lekken. De radiator is volledig herspoten en de lekken zijn gedicht met soldeersel met daarover een dikke laag TEC7 en Trans 7 en daarna overspoten. De radiator heeft daarna een kleine week in een lege loop gestaan om te testen op lekken, deze zijn niet langer aanwezig.
De 2 reservoirs zijn niet gelijk in grootte, ik heb deze vergissing gemaakt dus ik vermoed dat andere deze ook kunnen maken. Ze zijn beiden 15 cm lang in zijn geheel maar de X2 versie heeft een grotere diameter.
Ik heb van alle producten nog de bonnen maar ik verkoop ze zonder garantie. Moest er toch ooit iets mis zijn met bv de pomp kan ik altijd de factuur opzoeken.
Enkel de voeding wordt verkocht met bon maar zie daarvoor de hardware sectie.
Reden van verkoop is overstap op luchtkoeling en het stop zetten van deze hobby.
Alles kan worden opgehaald in België of verzonden worden naar Nederland met een koerier naar keuze. Verzendingskosten zijn voor de koper. Ik heb besloten geen prijzen bij de producten te plaatsen. Ik wacht de animo wel af zal aan de geïnteresseerden laten weten wat ik graag voor zou hebben