Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De enige die irritant is ben jij nu op dit moment dsp..
Dat puntje slaat helemaal nergens op, je vorige edit was toch al goed? Waarin je zegt "niet meer nodig".
Dat puntje is in mijn ogen meer om te irriteren, niet meer doen.
Als je je post aanpast of hij moet weg dan vraag je dat toch aan een moderator maar zet je niet zo'n puntje neer.
Mijn text was eigenlijk lollig bedoeld maar komt blijkbaar verkeerd over.
Zal het ff aanpassen , maar zeg eerlijk.
Dit is geen manier van een post aanpassen.
Had een tijdje geleden gezien dat er iemand al zijn posts had aangepast naar puntjes.
De enige die irritant is ben jij nu op dit moment dsp..
Dat puntje slaat helemaal nergens op, je vorige edit was toch al goed? Waarin je zegt "niet meer nodig".
Dat puntje is in mijn ogen meer om te irriteren, niet meer doen.
de vorige edit was dus niet goed omdat ik op dat moment een mail kreeg van een andere verkoper of het wel of niet doorging
en aangezien ik van tom nog geen reactie hebt gekregen bleef mijn vorige vraag staan aan tom
en johnny als je dan de power hebt haal dan de niet relevante posts meteen weg het"puntje"en de rest eronder , echt ongelooflijk .:S
Je had ook kunnen doen wat ik zei.
Of je had er een berichtje neer gezet van: Verkeerde post.
Maar ik ben geen mod ofzo.
Vind wel dat je een beetje respect mag tonen aan de mensen die het mogelijk maken dat wij hier zitten en mogen posten.
Je maakt van een
een
En met dit soort reacties maak je het alleen maar erger en dan precies tegen de mod die het meeste voor ons klaar staat.(geen disrespect naar de andere )
Dit topic mag dicht aangezien ik het niet in stilte kan laten dood gaan , ik zal wel een nieuw starten wanneer ik nog eens iets moet verkopen! Bedankt voor de ruimte HighFlow.nl !