Legendary1985 Who dares, wins 18 oktober 2010 #22 hierbij dan een bod van 60 inclusief als je het tenminste ga verkopen.
S skyrip frappant 22 oktober 2010 #24 ze gaan niet meer weg post helemaal vergeten. chiller project is ook geschrapt wegens geld tekort. misschien ooit nog een keer maken
ze gaan niet meer weg post helemaal vergeten. chiller project is ook geschrapt wegens geld tekort. misschien ooit nog een keer maken
Demolisher Junior Member 22 oktober 2010 #25 skiryl zei: .... die 12 teks ga ik koelen met behulp van mijn 1080 radiator in combinatie met 9 ultra kazes. ... Klik om te vergroten... skiryl zei: heb ik over na gedacht maar heb reviews gelezen over die chillers die ook op de highflow site staan maar die maken me te veel lawaai. Klik om te vergroten... srry voor de bump, maar ik roflde zo hard hier! voor het geluid had je het niet hoeven laten De Ultra's zorgen voor permanente gehoorsbeschadiging XD ik kan het weten, heb er hier 4 draaien namelijk
skiryl zei: .... die 12 teks ga ik koelen met behulp van mijn 1080 radiator in combinatie met 9 ultra kazes. ... Klik om te vergroten... skiryl zei: heb ik over na gedacht maar heb reviews gelezen over die chillers die ook op de highflow site staan maar die maken me te veel lawaai. Klik om te vergroten... srry voor de bump, maar ik roflde zo hard hier! voor het geluid had je het niet hoeven laten De Ultra's zorgen voor permanente gehoorsbeschadiging XD ik kan het weten, heb er hier 4 draaien namelijk
soppy Topic polluter 3 november 2010 #27 skiryl zei: ze gaan niet meer weg post helemaal vergeten. chiller project is ook geschrapt wegens geld tekort. misschien ooit nog een keer maken Klik om te vergroten... Hier kan een slotje op toch? raak de hele tijd in de war als ik door het te koop ding blader ben nl opzoek naar een mcp 655
skiryl zei: ze gaan niet meer weg post helemaal vergeten. chiller project is ook geschrapt wegens geld tekort. misschien ooit nog een keer maken Klik om te vergroten... Hier kan een slotje op toch? raak de hele tijd in de war als ik door het te koop ding blader ben nl opzoek naar een mcp 655