Strict Member 13 januari 2009 #1 omdat het niet duidelijk was waar ik dit moest plaatsen dump ik het maar hier. opende vandaag mijn UV verpakking die ik samen met mijn vorige bestelling besteld had en neeee! 1 van de 2 buisjes is stuk. wat nu?
omdat het niet duidelijk was waar ik dit moest plaatsen dump ik het maar hier. opende vandaag mijn UV verpakking die ik samen met mijn vorige bestelling besteld had en neeee! 1 van de 2 buisjes is stuk. wat nu?
stravinski Oc-en is a way of life 14 januari 2009 #3 rma? er is al een keertje zoiets voorgekomen, toen heeft freddy gezegd dat die rma konden... maar weet je zeker dat het lampje goed contact maakt met het kastje? grt strav
rma? er is al een keertje zoiets voorgekomen, toen heeft freddy gezegd dat die rma konden... maar weet je zeker dat het lampje goed contact maakt met het kastje? grt strav
Strict Member 14 januari 2009 #4 punt juist die draadjes zitten vast aan het kastje goedkope oplossing van revoltech. recom heeft stekkertjes die je los kan halen. 3 euro verzendkosten. om terug te sturen en dan w88. vuilnis bak is betere oplossing als ik ze niet werkend krijg.
punt juist die draadjes zitten vast aan het kastje goedkope oplossing van revoltech. recom heeft stekkertjes die je los kan halen. 3 euro verzendkosten. om terug te sturen en dan w88. vuilnis bak is betere oplossing als ik ze niet werkend krijg.
maomanna Shoutboxspammer 14 januari 2009 #5 je kan het kastje open maken, daar zit hij gewoon met plugjes vast
Strict Member 14 januari 2009 #6 mja dat doe ik waar schijnlijk ook wel. sloop dat kappote buisje wel weg.