• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Origin games een stuk goedkoper via deze site:

DieHard

Twello, GLD
Een vriend heeft me aangewezen op deze site waar je meer dan 50% korting kan krijgen op games en DLC's:
https://www.g2a.com/

Net BF4 gekocht voor €21,99 en na 20 minuten had ik de key.
Hoe gaat het in zijn werking:
Je koopt de game (via iDeal, paypal etc.)
Je gaat naar My account en je klikt op buying --> bought games.
Daar zie je je aankopen staan.
Je klikt op het spel en er staat get key.
Daarbij staat een token.
Nu moet je de chat openen en wachten totdat je aan de beurt bent.
Als je eenmaal aan de beurt bent geef je de token door.
Hij controleert het vervolgens en stuurt je een programma waardoor hij mee kan kijken. (een soort teamviewer)
Als hij mee kan kijken geeft hij je de origin key en kun je die verzilveren.
Hij kijkt mee om er zeker van te zijn dat het gelukt is.

Bespaart me toch weer €28,00:icon_super:

Sw333t

I Love my NUC
en stuurt je een programma waardoor hij mee kan kijken. (een soort teamviewer)
En die gelijk al jouw betaalgegevens ript van je pc af. Nee dank je, ik geef liever de volle mep uit dan een vage site toestemming geven om op mijn pc te kijken.

k.3nny

Oldscool.
En die gelijk al jouw betaalgegevens ript van je pc af. Nee dank je, ik geef liever de volle mep uit dan een vage site toestemming geven om op mijn pc te kijken.
dat doet G2play btw niet, dat is gewoon een 1malige email met de steam/origin code :)

Johnny

Moderator
Forumleiding
Goede service van G2A dat ze een bevestiging willen dat de activatie gelukt is, maar erg vreemd dat ze mee willen kijken. Zelf vertrouw ik dat totaal niet, een simpele livechat voldoet toch ook al?
Geef mij maar g2play en Kinguin :) Altijd erg goede ervaringen met aankopen, binnen 10 minuten krijg je een mail binnen met de code, en 24/7 support :)

olympus

zander
Ik koop dan nog liever bij G2Play of gewoon de volle mep bij Steam/Origin dan dat ik zomaar een bestand van iemand ga openen zodat hij mee kan kijken...

Bovenaan