Mobomonster Member 12 november 2009 #1 Freddy, Is deze slang ook clear te krijgen? Wordt combi clear/zwart in mn case.. Zag op MDPC dat het een erg mooie combi kan zijn!
Freddy, Is deze slang ook clear te krijgen? Wordt combi clear/zwart in mn case.. Zag op MDPC dat het een erg mooie combi kan zijn!
Freddy Administrator Forumleiding 12 november 2009 #2 Ja dat kan, zie hier: Tygon R3603 - HighFlow - 3/8 ID - 5/8 OD - Clear
Mobomonster Member 18 november 2009 #5 Super, komt mee met m'n volgende bestelling (even wachten op de studiefinanciering heh )
L LeMoN Tutti Frutti 18 november 2009 #6 Mobomonster zei: Super, komt mee met m'n volgende bestelling (even wachten op de studiefinanciering heh ) Klik om te vergroten... haha nog iemand die zijn stufi "misbruikt" voor computer spul :033:
Mobomonster zei: Super, komt mee met m'n volgende bestelling (even wachten op de studiefinanciering heh ) Klik om te vergroten... haha nog iemand die zijn stufi "misbruikt" voor computer spul :033:
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 19 november 2009 #7 Kweenie wat voor stufi jullie hebben, maar met die schamele 90 kan ik niet mee uit de voeten hoor in Freddys shop
Kweenie wat voor stufi jullie hebben, maar met die schamele 90 kan ik niet mee uit de voeten hoor in Freddys shop
Freddy Administrator Forumleiding 19 november 2009 #8 Als je uitwonend bent ingeschreven, plus de lening en jouw ouders hebben geen super inkomen, heb je al gauw 800 euro p/m
Als je uitwonend bent ingeschreven, plus de lening en jouw ouders hebben geen super inkomen, heb je al gauw 800 euro p/m
Impulse Member 19 november 2009 #9 ZwerverRoodbaardNL zei: Kweenie wat voor stufi jullie hebben, maar met die schamele 90 kan ik niet mee uit de voeten hoor in Freddys shop Klik om te vergroten... i lolled :042:
ZwerverRoodbaardNL zei: Kweenie wat voor stufi jullie hebben, maar met die schamele 90 kan ik niet mee uit de voeten hoor in Freddys shop Klik om te vergroten... i lolled :042:
Alex Bezig met houten pc... 19 november 2009 #10 ZwerverRoodbaardNL zei: Kweenie wat voor stufi jullie hebben, maar met die schamele 90 kan ik niet mee uit de voeten hoor in Freddys shop Klik om te vergroten... Vandaar ook dat sommigen onder ons er ook nog een baan bij hebben .
ZwerverRoodbaardNL zei: Kweenie wat voor stufi jullie hebben, maar met die schamele 90 kan ik niet mee uit de voeten hoor in Freddys shop Klik om te vergroten... Vandaar ook dat sommigen onder ons er ook nog een baan bij hebben .
ZwerverRoodbaard Bred veur de kop 19 november 2009 #11 Alex zei: Vandaar ook dat sommigen onder ons er ook nog een baan bij hebben . Klik om te vergroten... Goh jij ook al, wat is de werkeloosheid op HF toch laag... :023: Laatst bewerkt: 19 november 2009
Alex zei: Vandaar ook dat sommigen onder ons er ook nog een baan bij hebben . Klik om te vergroten... Goh jij ook al, wat is de werkeloosheid op HF toch laag... :023: