• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TT armor

Vannos

upgrading.......
hey jongens,

Me oude case mag onderhanden worden genomen. Hij gaat tenminste ook mee naar the party dus moet hij er Top uitgaan zien. tis ook de bak van me vriendin, Heb zelf nog niet heel veel ideeën. Dus vraag jullie eigelijk om wat ideeën :001:

er komt waterkoeling in. Wat ik eerst gebruikte ouder TT setje
met Res,Pomp,rads. Wel nieuwe slangen + fittingen. evt betere pomp

hardware is nog niet zo denderent hoop dan ook nog een leuk 775 setje op de kop te tikken.

Huidige hardware.

Mobo: asrock785G s939
CPU: AMD opteron 146 ( leuk benchding )
Mem: 1 GB ocz ddr-400
GPU: XFX5750
PSU: Thermaltake 550W
HDD: 160 sata-2

Ja tis wat oud. daarom ook topic gemaakt in het Te koop gezocht: Link >
http://www.highflow.nl/forum/f29/gezocht-socket-775-hardware-cpu-mobo-mem-5094/

Kom maar op met ideeën. Heb je nog wc spul wat beter is dan deze TT,,, bagger. Zegt dan ffe kunne we altijd ffe kijke oft wat is :icon_wink:

rsdklx.jpg

tja tis een saaie bak,,,,
scf66b.jpg

Laatst bewerkt:
Hier al eens een kijkje genomen?? ;)
http://www.highflow.nl/forum/f34/bear-i7-2506/
ik denk dat ik wel vrij extreem ben gegaan met die kast(en)

eerste wat ik gedaan heb ik die lelijke tool-les dingen eruit gesloopt. dat ziet er echt niet uit!
Ook is inderdaad dat window een probleem geval.
Ik heb uit eindelijk mijn andere (dichte) zijpaneel als donor gebruikt om er zelf iets moois van te maken. Je hebt dan niet meer het slotje en knopjes om je deurtje te openen, maar who cares :)

Ook kan je, en das iets waar ik zelf nog niet aan toe ben gekomen, als je de voorkant er af haalt, heel mooi CCFL's verstoppen, die geweldig licht geven naar de rest van de kast. Dit weet ik omdat ik het 1 keer heb geprobeerd met blauw licht, maar mijn thema is veranderd naar rood, en die heb ik nog niet vervangen.

Sowieso is de binnekant spuiten natuurlijk een Pre. Heb er ooit eens 1 gezien in Ferrari geel. Man wat een wondertje was dat om te zien :D

En ik weet niet of je het heel erg nodig hebt, maar de top aansluitingen verwijderen en dat kippegaas vervangen is ook wel een tip.

edit:
mocht je hem ooit weg doen, laat he me ff weten :)

Laatst bewerkt:
Hier al eens een kijkje genomen?? ;)
http://www.highflow.nl/forum/f34/bear-i7-2506/
ik denk dat ik wel vrij extreem ben gegaan met die kast(en)

eerste wat ik gedaan heb ik die lelijke tool-les dingen eruit gesloopt. dat ziet er echt niet uit!
Ook is inderdaad dat window een probleem geval.
Ik heb uit eindelijk mijn andere (dichte) zijpaneel als donor gebruikt om er zelf iets moois van te maken. Je hebt dan niet meer het slotje en knopjes om je deurtje te openen, maar who cares :)

Ook kan je, en das iets waar ik zelf nog niet aan toe ben gekomen, als je de voorkant er af haalt, heel mooi CCFL's verstoppen, die geweldig licht geven naar de rest van de kast. Dit weet ik omdat ik het 1 keer heb geprobeerd met blauw licht, maar mijn thema is veranderd naar rood, en die heb ik nog niet vervangen.

Sowieso is de binnekant spuiten natuurlijk een Pre. Heb er ooit eens 1 gezien in Ferrari geel. Man wat een wondertje was dat om te zien :D

En ik weet niet of je het heel erg nodig hebt, maar de top aansluitingen verwijderen en dat kippegaas vervangen is ook wel een tip.

edit:
mocht je hem ooit weg doen, laat he me ff weten :)

slottjes wil ik misschien ander kleurtje geven. die blijft. maybe moet ik me maar is gaan verdiepen in dat ccfl. licht blauw blauw. word mijn kleurtje denk ik is best standaart. Maar mooi blauw kan echt mooi zijn :). En idd binnenkant moet gespoten worden is nu nog mat zwart , dus wie weet er kan nog elke kleur worden ingespoten :012:

misschien een gekke gooi hoor. Maar kan je de panelen niet beter om gooien?
Links naar rechts, en rechts naar links. Dan kan je helemaal zelf een ontwerp er op los laten gaan :) en dan desnoods alsnog dat TT plexi vervangen door BLACK plexie, zodat het niet zo opvalt

misschien een gekke gooi hoor. Maar kan je de panelen niet beter om gooien?
Links naar rechts, en rechts naar links. Dan kan je helemaal zelf een ontwerp er op los laten gaan :) en dan desnoods alsnog dat TT plexi vervangen door BLACK plexie, zodat het niet zo opvalt

wel een goed idee :023:, maar iets te vind ik. ik mod liever die zijkant met al het plexi :D. hihi

hmm, zou wat kunnen worden, maar ik ben bang dat het te veel aandacht gaat trekken.
rest van het geheel is namelijk rond, en op deze manier krijg je een soort van pijltjes die wijzen naar, uh, je drivebays... weet niet of dat er tof uit komt te zien.
Besides, wil je het dan weer op de zelfde manier monteren? Niet gewoon vastplakken/nagelen?

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan