Had ook een PM gestuurd naar Freddy, ook gevraagd om compensatie.
Freddy volgt dit wel perfect op (zouden vele shops iets van kunnen leren) en is met GLS gaan mailen.
Van Freddy naar GLS:
Beste GLS,
Onze klant “Mark van Willigenburg” heeft zijn pakket na 2 dagen nog niet ontvangen, omdat de bezorger telkens de route niet kon afmaken. Pakketnummer: 3024xxxxxxxxxx.
Het betreft een belangrijk pakket, waardoor de heer van Willigenburg nu ook vertraging heeft met zijn handel.
De heer van Willigenburg verzocht daarom begrijpelijk GLS tot coulance/creditering van de verzendkosten, de telefonische medewerker (Txxxxx van GLS depot Wijchen) vertelde dat heer van Willigenburg moest wenden tot de afzender.
Wat is er mogelijk om de heer van Willigenburg toch nog tegemoet te komen ter compensatie van de vertragingen (en ook nog met de hoop dat het vandaag wel wordt bezorgd)?
In afwachting op uw reactie.
De reactie van GLS:
Goedemiddag,
Zojuist heb ik gesproken met het uitleverdepot,en die geven aan dat het pakket voor 15;00 wordt geleverd.
Helaas kunnen wij niets doen aan de kosten. U heeft als verzender altijd de keus om een pakket per express te versturen(gegarandeerde levering voor een bepaalde tijd). Dat is in dit geval niet gebeurd. Bij een reguliere levering kunnen er altijd excessen ontstaan,zoals een chauffeur die zijn route niet heeft afgemaakt.
Uiteraard is de doelstelling het pakket de volgende dag te leveren,maar zoals gezegd kunnen er bij een 'normale' zending nu eenmaal excessen ontstaan.
Hopende u voldoende te hebben geinformeerd,