• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TNT vs GLS

Welke bezorger heeft jouw voorkeur?


  • Totaal aantal stemmers
    161
ik ben niet meer te spreeken over TNT, ik heb laatst een paketje besteeld uit amerika maar het is verkeert gelevered, terwijl mijn correct adress op de bestelling stond. ook in de track en trace. na veel overleg was net MIJN schuld omdat ik iets verkeert heb aan gegeven volgens de TNT. twerwijl ik met GLS nog nooit problemen heb gehad
 
Zucht....

Vrijdag 04-02-2011 een pakketje weggebracht naar het postkantoor (ruim voor 17.00 uur).

Zaterdag de status opgevraagd:

05.02.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

's Avonds nog een keer gechecked:

05.02.2011: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Was dus al pissig, maar de volgende werkdag is in mijn ogen maandag (dus vandaag). Zag alleen de status nog steeds niet veranderen, dus even gebeld.

Het is dus dat het distributiecentrum in Zwolle verzuimd heeft om het pakketje te versturen naar het distributiecentrum in Amsterdam. Gevraagd waarom de status nu nog niet aangepast is naar "Chauffeur is onderweg". Komt het er dus op neer dat ik verkeerd lees en dat het dus dinsdag geleverd gaat worden.

Excuses Kier, volgende keer kom ik het brengen naar je.
 
Zucht....

Vrijdag 04-02-2011 een pakketje weggebracht naar het postkantoor (ruim voor 17.00 uur).

Zaterdag de status opgevraagd:

05.02.2011: Zending gesorteerd in sorteercentrum

's Avonds nog een keer gechecked:

05.02.2011: Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.

Was dus al pissig, maar de volgende werkdag is in mijn ogen maandag (dus vandaag). Zag alleen de status nog steeds niet veranderen, dus even gebeld.

Het is dus dat het distributiecentrum in Zwolle verzuimd heeft om het pakketje te versturen naar het distributiecentrum in Amsterdam. Gevraagd waarom de status nu nog niet aangepast is naar "Chauffeur is onderweg". Komt het er dus op neer dat ik verkeerd lees en dat het dus dinsdag geleverd gaat worden.

Excuses Kier, volgende keer kom ik het brengen naar je.

Bedankt voor de goeie nazorg, maar sgeen probleem joh.
Wacht ook nog op een bestelling van Freddy, komt morgen ook, dus 2 in 1
morgen avond alles tegelijk doen, ook leuk ;)
 
Snap nog steeds deze gehele topic niet.
Sure af en toe zijn er dingen die misgaan maar dat is met alles in het leven.

En als je pakketje een dagje later komt, wow wat een ramp.
Werken jullie niet ofzo, of gaan jullie niet naar school ofzo? Pakket post in mijn geval wordt altijd afgelevered in de tijd dat ik werk - dus meestal buren als ik geluk heb (thuis zijn) of postkantoor na 2 dagen niemand aanwezig.

Ik bestel maandelijks, hier en daar, overal. Wordt vooral bezorgdt met TNT Pakketpost en nooit problemen gehad en af en toe GLS of UPS en ook hier nooit problemen ermee gehad.
 
Het is hier in deze regio echt van de laatste paar maanden.

Overbuurman kwam net vragen of ik een pakje in ontvangst had genomen want dat stond op zijn briefje, maar hier is geen bezorger geweest. Ben je ook klaar mee.
 
Dat is simpel te ondervangen door "alleen adres" bij je adres te laten zetten.
De meeste verzenders willen daar wel aan mee werken.
En anders een briefje bij de deur dat het niet bij de buren mag.
 
Bij mij staat dat op sommige zendingen (op verzoek van mij), alleen heb ik die pakketten alsnog vaak bij de buren op mogen halen. Zelfs pakketten waarvoor er getekend moest worden (buurman waar het vaak geleverd wordt werd geeneens gevraagd om te tekenen). Heb er al meerdere klachten over gestuurd, maar daar hoor je niets meer van.
 
ik heb eigenlijk geen klachten over tnt of gls
meestal krijg ik de andere dag geleverd,tnt of gls maakt niet uit.
maar het is overal wat,maar ik heb mijn pakketjes meestal met 1 of 2 werkdagen binnen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan