lemonade
New member
Al enige tijd heb ik een lasermachine in bezit en heb daar al veel mee geëxperimenteerd zodat ik voor de meeste materialen de juiste settings heb kunnen vinden. Daarom wil ik bij deze mijn dienst ook beschikbaar stellen voor casemodders.
Inmiddels heb ik al enkele members van de HighFlow community geholpen met wat eenvoudige onderdelen van plexiglas. Omdat ik zelf ook een tijd actief ben geweest in het casemodden zal ik de prijs relatief laag houden, dus geen torenhoge opstart-/administratiekosten.
De prijzen worden op basis van een offerte vrijgegeven. Ieder project is namelijk weer uniek.
De machine:
Werkbereik: 120x90cm
Laservermogen: 100W
De mogelijkheden
- Plexiglas lasersnijden tot 12mm. Vanaf 10mm kan de snijrand niet meer precies 90 graden zijn ivm de hitte van de laserstraal en het wegsmelten van het materiaal.
- (Transparant)plexiglas lasergraveren, de gravering kleurt wit en kan met bv ledjes worden opgelicht. Andere transparanten kunnen natuurlijk ook gegraveerd worden. De gravering is dan wit met een tint van de materiaalkleur
- Metalen permanent lasergraveren. Harde metalen zoals RVS werkt het beste. De gravering hecht zich namelijk in het materiaal. Zacht aluminium kun je snel beschadigen, de gravering dus ook! Op RVS is de gravering zelfs met een mes niet weg te krijgen.
Uiteraard zijn er nog veel andere mogelijkheden, dus als je advies nodig hebt kun je ook contact met mij opnemen.
Wat is niet mogelijk
- Metalen lasersnijden.
- PVC lasersnijden en graveren.
Ontwerpen van het onderdeel
Om te lasersnijden heb ik altijd een vector bestand nodig. Dit is bijvoorbeeld een DXF, EPS, AI of DWG.
Om te graveren kan ik elke afbeelding gebruiken met een minimale DPI van 254 tot 300.
SketchUp bestanden zijn ook bruikbaar.
Foto's!
Meer foto's van andere projecten zijn de vinden op mijn portfolio op Portfolio « Graveco - Lasergraveren & RVS Naamborden Limburg Maastricht.
Mijn foto skills zijn niet super, maar heb er het beste van gemaakt:
Transparant zijpaneel met Diablo III logo
Zijpaneel van semi transparant antraciet plexiglas
3x 140mm Fan Grill uit 3mm antraciet plexiglas met lasergravering
Plexiglas zijpaneel - 2 delige closeup
Frontpaneel uit zwart plexiglas
Fan Grill
Printplaat coverplate
Voorbeeldje van transparant plexiglas met led verlichting
Bestellen
Kan per PM, mail of via de website. Samen maken we er wat moois van!
Met vriendelijke groet,
Raoul van de Rijt
Inmiddels heb ik al enkele members van de HighFlow community geholpen met wat eenvoudige onderdelen van plexiglas. Omdat ik zelf ook een tijd actief ben geweest in het casemodden zal ik de prijs relatief laag houden, dus geen torenhoge opstart-/administratiekosten.
De prijzen worden op basis van een offerte vrijgegeven. Ieder project is namelijk weer uniek.
De machine:
Werkbereik: 120x90cm
Laservermogen: 100W
De mogelijkheden
- Plexiglas lasersnijden tot 12mm. Vanaf 10mm kan de snijrand niet meer precies 90 graden zijn ivm de hitte van de laserstraal en het wegsmelten van het materiaal.
- (Transparant)plexiglas lasergraveren, de gravering kleurt wit en kan met bv ledjes worden opgelicht. Andere transparanten kunnen natuurlijk ook gegraveerd worden. De gravering is dan wit met een tint van de materiaalkleur
- Metalen permanent lasergraveren. Harde metalen zoals RVS werkt het beste. De gravering hecht zich namelijk in het materiaal. Zacht aluminium kun je snel beschadigen, de gravering dus ook! Op RVS is de gravering zelfs met een mes niet weg te krijgen.
Uiteraard zijn er nog veel andere mogelijkheden, dus als je advies nodig hebt kun je ook contact met mij opnemen.
Wat is niet mogelijk
- Metalen lasersnijden.
- PVC lasersnijden en graveren.
Ontwerpen van het onderdeel
Om te lasersnijden heb ik altijd een vector bestand nodig. Dit is bijvoorbeeld een DXF, EPS, AI of DWG.
Om te graveren kan ik elke afbeelding gebruiken met een minimale DPI van 254 tot 300.
SketchUp bestanden zijn ook bruikbaar.
Foto's!
Meer foto's van andere projecten zijn de vinden op mijn portfolio op Portfolio « Graveco - Lasergraveren & RVS Naamborden Limburg Maastricht.
Mijn foto skills zijn niet super, maar heb er het beste van gemaakt:
Transparant zijpaneel met Diablo III logo
Zijpaneel van semi transparant antraciet plexiglas
3x 140mm Fan Grill uit 3mm antraciet plexiglas met lasergravering
Plexiglas zijpaneel - 2 delige closeup
Frontpaneel uit zwart plexiglas
Fan Grill
Printplaat coverplate
Voorbeeldje van transparant plexiglas met led verlichting
Bestellen
Kan per PM, mail of via de website. Samen maken we er wat moois van!
Met vriendelijke groet,
Raoul van de Rijt