Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Een grayscale voor deze afbeelding gaat helaas niet lukken. Als voorbeeld van een afbeelding met weinig detail en enkele grijstinten is vaak een cartoon, zoals onderstaande:
Bij lasergraveren op plexiglas is het zeer moeilijk een onderscheidt te maken tussen verschillende grijstinten, en zeker op gedetailleerd niveau zoals gezichten.
De 'grijstinten' zijn eigenlijk miniscule puntjes, de laser kan immers alleen aan of uit. Hieronder een voorbeeld hoe grijstinten worden omgezet naar een zogenaamde 'dithered' image. Ik gebruik de conversie aan de rechterkant voor afbeeldingen
Zoals je ziet zit er weinig verschil tussen donkergrijs en lichtgrijs.
Ik heb me rot gezocht op t net en toen kwam ik dit tegen.
Zoiets had ik ook in gedachten, alleen dan met deze.
De foto die zij gebruiken is toch ook best gedetailleerd, of is dat niet te vergelijken met mijn afbeelding?.
Is dit misschien dan een andere techniek die wordt gebruikt?
Als dat zo is weet jij dan misschien waar ik dat kan laten doen?
Nee heb helaas nog niets kunnen laseren. Ik zit zelf midden in een tentamen week wat op dit moment even voor gaat. Met een beetje geluk kan ik vanavond, of anders morgen een test neerzetten.
Net een klein stukje van het ROG logo gegraveerd op wat rest plexiglas. De schaduwen zijn er over het algemeen goed op gekomen.
Ook heb ik een stukje van het laatste avondmaal gegraveerd, maar helaas geen goed resultaat uit gekomen.
Het grote probleem bij plexiglas is dat bij het graveren van 1 pixel er geen zichtbaar kleurverschil optreed, met als gevolg dat donkere delen zeer donker zijn, en bij lichtere delen (zoals gezichten) te licht worden. Hoe kleiner de afbeelding dus, hoe minder detail er te zien is.
Het voorbeeld van dat zijpaneel is over het algemeen groot, waardoor er meer pixels (en dus detail) in past.
Wat dat betreft is het graveren van relatief kleine foto's echt een ramp op plexiglas.
Vindt t gewoon een mooi schilderij, maar ken die gasten die erop staan niet eens..op Jezus en judas na dan
Maar dat petrus een haas is is nieuw voor me