Reinoud Ramaker
Member
Stickers voor RAM, PSU en eventueel meer computerdoeleinde denkende aan stikkers voor mobo's, GPU's of Casebadges. Uiteraard mogelijk in eigen ontwerpen of ontwerpen door mij gemaakt.
Wat krijg je:
- Gewenste Stikker(s)
- Keuze uit voorgesneden (Rechte vlakken) of als compleet vel om zelf uit te snijden/knippen.
Prijzen:
Prijzen zijn eigenlijk niet vast. Het is altijd even uitzoeken wat het mij gaat kosten aangezien ik veel kleine dingen uiteraard zelf kan doen. Stickers in groot formaat of met kleine letters laat ik extern bedrukken. Prijzen daarvan zijn niet enorm veel hoger als dat ik het binnenshuis zou laten drukken.
Genoemde prijzen zijn exclusief verzendkosten!
Klein stickers worden verzonden in een normale briefpost envelop. Kosten hiervan zijn 1 euro.
Groot formaat stickers worden in grote a4 envelop verzonden. Kosten hiervoor zijn €4,50.
Eventueel kunnen de verzendkosten afwijken.
Custom ontwerpen op aanvraag.
Custom ontwerpen zijn mogelijk voor alle doeleinden. Wensen graag doorspreken via PM of Mail, Hierna zal ik pre-ontwerp sturen en deze op eventuele wensen nog aanpassen. Ook mogelijk om zelf ontwerpen aan te leveren. Stickers mogelijk tot a4, boven a4 formaat is op aanvraag.
Levertermijn:
Levertermijn zal ongeveer een week duren. Natuurlijk is dit net aan de drukte.
Contact en bestellen:
Via PM, eventuele bestanden kunnen per email worden uitgewisseld na contact.
Facturatie, betaling en garantie:
- De kosten dienen vooruitbetaald te worden, Na ontvangst betaling worden stickers gedrukt en geleverd.
- Bestelling op eigen risico, verzekerde zendingen (bij pakketten) mogelijk voor kosten eigen rekening.
- Drukfouten behoren niet tot garantie, Hier word voor verzending op gecontroleerd.
- Beschadigingen van stickers behoren ook niet tot garantie. Vooraf word hierop gecontroleerd en verzending is op eigen risico.
Voorbeelden:
Corsair Triple3X 6GB DDR3 1600Mhz - Obsidian Pro - Reinoud Ramaker
siNAS - wwwicked
RoG Warmachine - sir serial
FAST! - Reinoud Ramaker
U.s.s. Sulaco - XenoMorpH
Laatst bewerkt: