+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 161

Onderwerp: RoG WarMachine

Republic of Gamers sir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to all sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8

RoG WarMachine

Beste HFers
    Bij deze dan mijn eerste casemod genaamd RoG WarMachine!

Waarom deze naam:

RoG staat zoals velen weten voor Republic of Gamers een onderdeel van Asus waar ik al jarenlang mijn geld aan opmaak de producten kleurencombi en logo spreken mij erg aan vandaar deze thema!

WarMachine is de titel van een liedje van AC/DC die ik ga gebruiken als ik voor deze build een youtube film ga maken en omdat ik veel online games zoals cod BO MW2/3 en BF3 speel en mijn pc dus min of meer als WarMachine gebruikt word hehe.

Wie ben ik:

Mijn naam is Arnold 38 jaar uit Enschede ben getrouwd met Chantal, heb een zoontje Mike en een bruine labrador Tygo , verdere info over mij kunnen jullie HIER vinden.

Welke hardware ga ik gebruiken:

Cpu : Intel core i7 2600K
    Mobo : Asus Maximus IV Extreme (3.0)
    Graka : Asus Matrix GTX580
    Mem : 8gb Corsair Dominator GT PC3-14900 (DDR3-1866)
    HD1 : OCZ Revodrive x2 240gb
    HD2tm7: 3x2tb WD (opslag), 1x1,5 samsung (documenten), 2x1tb Seagate (download).

Hoe zit het met de koeling :

Pomp : KOOLANCE PUMP PMP-450S & BITSPOWER D5/MCP655 MOD PUMP TOP V2 POM
    Radiatoren: TFC Exchanger 360 rad. & Koolance 360 Radiator
    Reservoir: Alphacool 30cm plexi reservoir & Danger Den RAD-Reservoir RES-005
    Cpu Block: EK-Supreme HF Plexi CPU Block
    Geheugen Block: EK-RAM Dominator X4 - EN Nickel
    Vloeistof: Feser One Cooling Fluid: Red.
    Slangen: Feser Tube UV - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD – RED

Waar komt dit alles in?

Tecnofront Hardware Dock

Wat is de bedoeling :

Ik zie vaker Benchtables waar de kabels los bijhangen en daardoor vaak niet aantrekkelijk zijn.
    Mijn idee is om van deze Hardware Dock een zo strak mogelijke pc te maken voor dagelijks gebruik met hopelijk een hoog WOW factor!

Hoelang doe je erover :

Zolang ik ervoor nodig heb hehe
    Door mijn gezondheid en (privé) verplichtingen ben ik niet altijd in staat om met deze mod bezig te zijn en hier en daar zullen er ook nog een aantal onderdelen bij besteld moeten worden en heb ik ook nog niet alle juiste gereedschappen zoals bijvoorbeeld een Dremel.

Wie wil je bedanken :

L3p: Dankzij hem en zijn L3pDesk ben ik op HighFlow terecht gekomen waardoor ik in aanraking kwam met waterkoeling modden en supergasten die voor iedereen klaar staan in het forum!

Cygnitron (Buurman): Hij maakte voor mij de topic logo en (binnenkort) een banner en staat ook altijd open voor vragen en hulp (word wel tijd dat je een bakkie komt halen )

Wwwicked : Voor zijn mooie ledstrips, gezelligheid in shout en ook niet de beroerdste om te helpen waar hij kan!

Kier : Voor het sleeven van mijn kabels, zo mooi was mij het never nooit gelukt!

En verder iedereen van het forum van HighFlow.nl

UPDATE 1 (Kabels) :

Omdat ik zelf geen ervaring/geduld heb, heb ik mijn (verleng)kabels laten sleeven door Kier en dit was zeker geen verkeerde keuze, ik vind ze echt prachtig geworden!

sl1.jpgsl2.jpgsl3.jpgsl4.jpgsl5.jpgsl6.jpg

Waarom verlengkabels:
    Mijn huidige voeding is al dik 1,5 jaar oud, werkt nog prima maar hoe lang nog? en een nieuwe kopen terwijl deze nog goed zijn werk doet vind ik ook zonde.

Volgende update:
    Als alles meezit Maandagavond
    Laatst gewijzigd door sir serial; 29-01-12 om 02:07.

Krabbegat bewoner corecrusher will become famous soon enough corecrusher's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 04-Dec-11
    Reputatie Macht
    1
    jeps ga ik volgen ,veel suc6

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door k.3nny Bekijk Berichten
    alles wat horizontaal lig = verdoemd

Senior Member chicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura aboutchicken has a spectacular aura about chicken's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 23-Feb-11
    Reputatie Macht
    4
    wauw dat is wel 1 zieke bench table, als je het al zo kan noemen

/volg!

Senior Member The Grinch has a spectacular aura aboutThe Grinch has a spectacular aura about
    Ingeschreven
    Wed 02-Nov-11
    Reputatie Macht
    2
    dit wordt een leuke!

Republic of Gamers sir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to allsir serial is a name known to all sir serial's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corecrusher Bekijk Berichten
    jeps ga ik volgen ,veel suc6
    Thx

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chicken Bekijk Berichten
    wauw dat is wel 1 zieke bench table, als je het al zo kan noemen

/volg!
    Er gaat wel veel veranderen kan ik je alvast vertellen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Grinch Bekijk Berichten
    dit wordt een leuke!
    Dat hoop ik toch ook
    Laatst gewijzigd door sir serial; 29-01-12 om 11:59.

Bite my 8-bit metal ass Cygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant futureCygnitr0n has a brilliant future Cygnitr0n's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 01-Jun-11
    Reputatie Macht
    17
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sir serial Bekijk Berichten
    Cygnitron (Buurman): Hij maakte voor mij de topic logo en (binnenkort) een banner en staat ook altijd open voor vragen en hulp (word wel tijd dat je een bakkie komt halen )
    You're welcome buurman! En die bakkie moeten we heul snel gaan doen!

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    Suc6 met de build..

Ik heb altijd een zwak voor benchtables.. why hide the hardware!!!
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

Senior Member boefmans has a spectacular aura aboutboefmans has a spectacular aura about boefmans's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 16-Jun-11
    Reputatie Macht
    2
    cool! en van die mobo ga je geen spijt krijgen.

en het kan inderdaad vast mooier dan deze, al is die ook niet slecht: Bild: img_91769e1i.jpg - abload.de

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cygnitr0n Bekijk Berichten
    You're welcome buurman! En die bakkie moeten we heul snel gaan doen!
    Ondertussen al afgesproken, zie je Woensdag buurman

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thierry Bekijk Berichten
    Suc6 met de build..

Ik heb altijd een zwak voor benchtables.. why hide the hardware!!!
    Dank je, hw verstoppen is jammer idd en mn zoontje blijft tot nu toe ook met zn vingers uit de pc dus moet goed gaan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boefmans Bekijk Berichten
    cool! en van die mobo ga je geen spijt krijgen.

en het kan inderdaad vast mooier dan deze, al is die ook niet slecht: Bild: img_91769e1i.jpg - abload.de
    Mobo heb ik al een tijdje en idd nog steeds geen spijt van
    Die ziet er al netjes uit, maar de mijne word totaal anders dat kan ik je nu al verklappen (misschien vanavond al eerste update dan zien jullie meteen hoeveel anders )

Senior Member marcel87 is on a distinguished road marcel87's Avatar
    Ingeschreven
    Fri 01-Oct-10
    Reputatie Macht
    2
    Toevallig zelf ook een benchtable gekocht, eentje uit Italië dan... de Dimastech Easy Dual v2.5. Handig en ziet er vet uit met al die hardware zo open en bloot. Alleen jammer dat kabelmanagement een crime is, dus daar moet ik en wss jij straks ook nog wat voor bedenken.

Anyway, een goed idee en mooie sleeving nu al... deze ga ik volgen! Mss krijg ik er nog inspiratie van...

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    Thx

Kabels gaat inderdaad lastig worden maar kheb al een idee, nu alleen hopen dat deze ook uitkomt
    De hardware open vind ik ook erg cool vooral als het allemaal dan ook netjes is afgewerkt...daar ga ik me voornamelijk mee bezig houden

Junior Member V1K1NGFAH is on a distinguished road V1K1NGFAH's Avatar
    Ingeschreven
    Sun 29-Jan-12
    Reputatie Macht
    0
    hey master verassing ik ga je hier nu ook stalken nice piks man xie je zo snel mogelijk met mijn dremel

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    Hey Stalker

Zou heel erg goed uitkomen idd

Straks komt er nog een update, ben al bezig om alles op een rijtje te zetten (al valt dat niet mee bij mij )

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Reputatie Macht
    39
    Following!!!

All Projects : www.l3p.nl

WWWICKED = SUPER MrMilco will become famous soon enoughMrMilco will become famous soon enough MrMilco's Avatar
    Ingeschreven
    Thu 17-Mar-11
    Reputatie Macht
    3
    I Follow
    Follow Me On Twitter: @MrMilco

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    UPDATE 2 :

Hier dan mn eerste eigen klus!
    De kast zal Kompleet veranderen en zal de kleuren van RoG krijgen op verschillende delen.

Foto's zeggen meer dan woorden dus hier komen ze
    (Foto's kunnen af en toe donker zijn omdat ze savonds gemaakt worden)

Als eerste de Hardware Dock zoals het nu is :

Daarna afbouwen en strippen :

En wat zien we hier? inderdaad carbonfolie! :

Het past mooi op 1 vel :

Vellen op maat snijden :

Tot je 6 vellen hebt :

Maar meteen beginnen met het moeilijkste :

01.jpg02.jpg03.jpg04.jpg05.jpg06.jpg07.jpg08.jpg09.jpg10.jpg
    Laatst gewijzigd door sir serial; 29-01-12 om 20:40.

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    Ging nog best vind ik zelf :

Zelfde voor de vloertjes :

En hier het eind resultaat :

Reacties zijn welkom!

Volgende Update : Waarschijnlijk Woensdag!

11.jpg12.jpg13.jpg14.jpg15.jpg16.jpg17.jpg18.jpg19.jpg20.jpg

PS : Escuses voor de update in 2 delen..zal de volgende keer iets zoeken waardoor ik in 1 post meer dan 10 foto's kan laten zien (dit is ook nieuw voor mij )

l3p
    l3p is offline.
    Moderator l3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond reputel3p has a reputation beyond repute l3p's Avatar
    Ingeschreven
    Mon 15-Jun-09
    Reputatie Macht
    39
    Oei ! Dat gaat heel mooi worden met een ledje hier en daar

All Projects : www.l3p.nl

Ingeschreven
    Mon 23-May-11
    Reputatie Macht
    8
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door l3p Bekijk Berichten
    Oei ! Dat gaat heel mooi worden met een ledje hier en daar
    Thx! Ledjes staan ook in de planning maar dan in strips dus niet in de vloertjes oid, maar dat word na de volgende update wel duidelijk

perfectly imperfect Thierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to allThierry is a name known to all Thierry's Avatar
    Ingeschreven
    Wed 21-Jan-09
    Reputatie Macht
    12
    Kom maar op met doe volgende update
    AKA KERENSKY
    Teamwork is essential; it gives the enemy other people to shoot at.

====Killing for peace is like screwing for virginity====

+ Plaats een Reactie
Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten