• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[TKA] Computerstickers op maat

sir serial

Republic of Gamers
Hoi Reinoud

Ik moest mn pc ff opnieuw instaleren..zodra alles erop staat zal ik je mijn voorbeeld sturen via pm.
alvast bedankt!

XenoMorpH

Active member
Ben van plan om een PSU sticker te bestellen bij je Reinoud en dacht aan de volgende afbeelding voor aan de zijkant:
SULACO-LOGO.png

En misschien dit logo ergens verwerkt:
Weyland-Yutani_Corp._Logo.gif

Zat te denken aan de complete PSU cover te doen (zijkanten en bovenop).
Aangezien ik niet echt super ben met photoshop, is er iemand die een opzet kan maken?

XenoMorpH

Active member
Dacht zelf aan iets als dit:
Sulaco_PSU.jpg

Misschien het Weyland logo een kwartslag gedraaid en ook in het wit.
Of
USS Sulaco in het grijs...

Iemand beter in photoshoppen, ik nl niet. Andere ideeen zijn altijd welkom :)

XenoMorpH

Active member
Moet toch nog even melden!! Communicatie is super!! De stickers, zoals te zien in de start post, zijn prima in orde!!
Tnx Reinoud!!

dave-firsttimer:)

New member
hoi reinoud,

is het ook mogelijk om lettertype in spiegelend zilver/aluminium kleur te laten drukken op je stickers?
Heb een corsair ax1200i en wilde de standaard sticker die daar op de zijkant zit verwijderen en opnieuw gebruiken, maar de sticker is niet meer mooi genoeg om te herbruiken.
En mocht dit lukken bestel ik misschien gelijk een paar ram stickers bij je.

alvast bedankt!

Goetjes Dave

AX1200i.png

Het gaat om deze sticker. Je ziet het op de foto niet goed, maar de de cijfers en de ''i'' en het laatste verticale streepje is wat er in spiegelende zilver/aluminium kleur zou moeten.

Het is wel mogelijk voor mij om Silver/alu stickers te beprinten. Wel krijg je dan dat alles een beetje in deze look word. Het is voor mij niet mogelijk een deel in silver te printen en de rest met gewoon white.

Groet,
Reinoud

dave-firsttimer:)

New member
Dus een zwarte kleur en rood ofzo kan je op alu stickers drukken, alleen zal het spiegelende effect daar ook op te zien zeg maar. Begrijp ik je zo goed, want als dat zo is ga ik ff om sturen met maten e.d.?!

Groet dave

Om moet pm zijn...bericht via mobiel :D

In principe is dat wat ik bedoel ja. Heb eerlijk gezegd geen idee wat het resultaat is, nog nooit met de zilver/alu folie gewerkt. Kan eventueel na t weekend is even wat samples opvragen.

Bovenaan