Vind hem echt geweldig Richard!
W0uTeR New member 12 september 2011 #202 Zoo mega mooi! Die combinatie van carbon, zwart en geel is echt prachtig! Zou goed naast een setje van deze staan Superstrakke mod!
Zoo mega mooi! Die combinatie van carbon, zwart en geel is echt prachtig! Zou goed naast een setje van deze staan Superstrakke mod!
the_cyberspace uber-prutser 13 september 2011 #206 Ik wil ook zo`n biertap! Maar het resultaat mag er weer wezen kerel! Ziet er weer fenomenaal en strak uit allemaal!
Ik wil ook zo`n biertap! Maar het resultaat mag er weer wezen kerel! Ziet er weer fenomenaal en strak uit allemaal!
D DunceDict New member 14 september 2011 #208 ik vind de front panel zeer vet! (eigenlijk hele build) maar mijn oogjes vielen op paar foto's direct op front panel ^^ Zeer mooie build weer.. ben benieuwd naar de volgende!
ik vind de front panel zeer vet! (eigenlijk hele build) maar mijn oogjes vielen op paar foto's direct op front panel ^^ Zeer mooie build weer.. ben benieuwd naar de volgende!
kier Member 14 september 2011 #209 Update!!! Dit zijn niet de final pictures Heb wat kleine wijzigingen aangebracht, window en displays aan de binnenkant gemaakt De case gaat weer naar een vriend van mij voor wat professionele foto's, so to be continued
Update!!! Dit zijn niet de final pictures Heb wat kleine wijzigingen aangebracht, window en displays aan de binnenkant gemaakt De case gaat weer naar een vriend van mij voor wat professionele foto's, so to be continued
l3p Moderator Forumleiding 14 september 2011 #210 Haha je moet wel, deze case is zo groot dat je doek niet groot genoeg is Can't wait!
D DunceDict New member 14 september 2011 #212 plankje er onder om te rollen? veel te zwaar zeker? ben benieuwd naar de andere fotootjes van die vriend en zijn ''professionele foto's'' ^^
plankje er onder om te rollen? veel te zwaar zeker? ben benieuwd naar de andere fotootjes van die vriend en zijn ''professionele foto's'' ^^
X Ximenez New member 14 september 2011 #213 Damm dat ziet er netjes uit! Ben erg benieuwd naar de volgende foto's!
kier Member 8 december 2011 #214 Final Update!!! Eindelijk zijn hier dan de final pictures. Met dank aan een goede vriend van mij: Ed Geels Dit waren de foto,s. Mijn dank gaat uit naar de Sponsors: Freddy van: HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! Bill van: PC Case Mods Store & Professional Case Modding Ruud en Marco van: Cooler Master Gregor van: Home | EkWaterBlocks En Ed van: Ed Geels Fotografie En uiteraard iedereen van de verschillende forums voor de leuke en nuttige reacties Grtz. Kier Laatst bewerkt: 8 december 2011
Final Update!!! Eindelijk zijn hier dan de final pictures. Met dank aan een goede vriend van mij: Ed Geels Dit waren de foto,s. Mijn dank gaat uit naar de Sponsors: Freddy van: HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! Bill van: PC Case Mods Store & Professional Case Modding Ruud en Marco van: Cooler Master Gregor van: Home | EkWaterBlocks En Ed van: Ed Geels Fotografie En uiteraard iedereen van de verschillende forums voor de leuke en nuttige reacties Grtz. Kier
JeanPaul Bros Family 8 december 2011 #217 Super nice richard ! alleen ik blijf er bij dat je bij Feser UV yellow had moeten blijven ! Voor de rest ---> E.P.I.C
Super nice richard ! alleen ik blijf er bij dat je bij Feser UV yellow had moeten blijven ! Voor de rest ---> E.P.I.C
D dsp Member 8 december 2011 #218 en nu inleveren heb lang genoeg gewacht vind je ook niet ! ontzettend goed geslaagd project kan ik wel zeggen Grtz.. JeanPaul zei: Super nice richard ! alleen ik blijf er bij dat je bij Feser UV yellow had moeten blijven ! Voor de rest ---> E.P.I.C Klik om te vergroten... bovenstaande ben ik het toch ook mee eens
en nu inleveren heb lang genoeg gewacht vind je ook niet ! ontzettend goed geslaagd project kan ik wel zeggen Grtz.. JeanPaul zei: Super nice richard ! alleen ik blijf er bij dat je bij Feser UV yellow had moeten blijven ! Voor de rest ---> E.P.I.C Klik om te vergroten... bovenstaande ben ik het toch ook mee eens