Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik wil het ook graag op tijd weten i.v.m. de planning op het werk.
Maar er is voorlopig op de agenda geen enkele lan van dat formaat.
In februari (is al vrij vroeg) een van 320 in Limburg. En in april een van 300 in Belgie.
De rest komt niet boven de 100 uit.
Datum The Party 9 binnenkort bekend!
Gepost door neo op woensdag 24-11-2010 09:11 Bron: Organisatie
Op dit moment zijn we nog druk bezig met de laatste voorbereidingen voor onze reis naar DreamHack, samen met 85 gamers vertrekken we vandaag met Intel Pack4DreamHack naar het koude Jönköping, Zweden. Daar zal morgen de grootste lanparty ter wereld van start gaan, met omstreeks 15.000 deelnemers is DreamHack een belevenis die iedere lanner in zijn leven ooit een keer mee moet maken!
Om terug te komen op The Party, we hebben inmiddels de eerste voorbereidingen er alweer op zitten en het belooft weer een groots feest te gaan worden in 2011, er wordt gewerkt aan veel leuke nieuwe ideeën die er voor moeten gaan zorgen dat het weer een onvergetelijke editie gaat worden.
Als jij als eerste al het nieuws wil weten en een inside scoop wil hebben van wat wij allemaal doen in de aanloop naar het evenement kan je ons het beste ook even volgen via Twitter, dat kan via deze link: @TheParty_NL. Verder zou ik als ik jullie was deze website de komende tijd goed in de gaten houden!
er zijn parkeerplaatsen achter de hal door, maar wat ik vorig jaar heb gezien is dit niet super veel.
Ik weet dus niet of er naast die plaatsen aan het beursgebouw ook nog ergens anders iets is ingericht voor parking?