Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Over het algemeen is er erg weinig beweging op de lan kalender. Net alsof er steeds meer lans verdwijnen.
En er komen nauwelijks nieuwe grote bij. Zo was een paar jaar geleden NWD ook al gestopt.
Ik ga er ook zekers bij zijn weer! Misschien weer met eyefinity, daar moet ik ff naar kijken, maar in ieder geval ga ik zorgen dat ik kom. Met een beetje mazzel woon ik tegen die tijd ook in Eindhoven, dus ik kanlekket thui pitten
Misschien verandering in de organisatie, aan de hand van de fouten van vorig jaar?
Dat ze nu alles eerst fatsoenlijk regelen voordat zooi openbaar wordt gemaakt.
Als we er nog steeds vanuit gaan dat het in april is en dat de rest hetzelfde blijft, krijg je wellicht een logistiek probleem.
Immers in januari werd ook de plattegrond vrijgegeven en kon je plaatsen reserveren.
Als je dat allemaal in januari gaat doen, moet je al een plattegrond maken terwijl je niet weet hoeveel animo er voor is, want de inschrijving moet nog beginnen.