• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The Ivory Tower

TheIvoryTowerUpdate.jpg


Even een paar sketches gemaakt:
A77.png

A772.png


Het onderste compartiment moet natuurlijk opgevuld worden met 2 radiatoren en de openingen worden dan afgedekt met mesh.
Het enigste wat mij wat stoort is dat de opening voor de radiator niet volledig bij de kast past.
Om het beter te laten passen zou ik dan het gat gewoon langer maken.
Wat denken jullie hierover?

met dank aan VuXX voor de basisschets
 
Blijkbaar kan ik de voeding niet bovenaan plaatsen door plaats gebrek dus daarom moet deze ergens vooraan komen. Daarvoor heb ik deze kabel nodig:
PC-A05N-04333.jpg


Weet iemand of deze kabel apart te koop is?
Ik had hier al ergens een build met iets dergelijks gezien maar ik vind het niet meer terug.
 
TheIvoryTowerUpdate.jpg


Dit is dan een schetje die ik vandaag heb gemaakt:

A773.png


Er is dus meer ruimte voorzien in de kelder voor de radiatoren omdat ik niet volledig rekening had gehouden met het montagesysteem van de zijpanelen. Hierdoor heb ik dus de openingen voor de radiatoren naar boven moeten schuiven. Hierdoor schuift het moederbord ook naar boven en is er uiteindelijk geen plaats meer voor de voeding bovenin(denk ik). Hiervoor zal ik dus nog een plaatsje moeten vinden in de kast wat waarschijnlijk geen probleem zal zijn.
 
Nice! En hoe kan je in vredesnaam zo goed de kast natekenen in Sketchup. :p Makkelijker zou zijn als je gewoon een plaatje kom importeren en het programma er een schets van maakt en je die vervolgens kunt aanpassen. :D
 
Nice! En hoe kan je in vredesnaam zo goed de kast natekenen in Sketchup. :p Makkelijker zou zijn als je gewoon een plaatje kom importeren en het programma er een schets van maakt en je die vervolgens kunt aanpassen. :D

Was het maar zo makkelijk. Maar je kan wel gewoon plaatjes importeren en die als referentie of plattegrond gebruiken. Zo maak ik al mijn modellen van moederborden en wat al niet. Als je te lui bent om zelf dingen te maken (wat ik ook nogal ben), kan je ook hier even kijken voor wat handige modellen. Er staan op het moment 7 modellen van mij tussen, 4 mobo's, 1 5870, een Creative X-Fi titanium, en dual ddc EK top.
 
Kerkythea.

Dit programma is redelijk gemakkelijk te gebruiken (vereist wat experimenteren of uitleg in het begin), en er is een plugin voor sketchup, zodat je je modellen om kan zetten naar een formaat geschikt voor dat programma.
 
Was het maar zo makkelijk. Maar je kan wel gewoon plaatjes importeren en die als referentie of plattegrond gebruiken. Zo maak ik al mijn modellen van moederborden en wat al niet. Als je te lui bent om zelf dingen te maken (wat ik ook nogal ben), kan je ook hier even kijken voor wat handige modellen. Er staan op het moment 7 modellen van mij tussen, 4 mobo's, 1 5870, een Creative X-Fi titanium, en dual ddc EK top.


Ah nice, ga het wel eens een keer goed bekijken als ik tijd heb. :040:
 
@ALEX:
Ik heb het werkend gekregen maar ik ga em pas laten redereren wanneer het hier een beetje kan verluchten want met die 35 graden buiten kan ik elke warmte binnen missen :D
 
TheIvoryTowerUpdate.jpg


Ik heb eindelijk een sponsor gevonden:

Ik heb al wat dingen besteld maar ik laat Eddy ze ginder nog houden omdat ik binnen 2 dagen voor 10 dagen naar Frankrijk op vakantie ben en ik zou niet willen dat waardevolle spullen hier toekomen terwijl hier niemand is.

Ook een update over de renders. Ik heb 3 verschillende kleurenschema's uitgewerkt. Persoonlijk vind ik de 2de de mooiste maar wat zijn jullie meningen hierover?

1.
A77wit1a.jpg

A77wit1b.jpg


2.
A77wit3a.jpg

A77wit3a3.jpg

A77wit3a3.jpg

A77wit3a4.jpg


3.
A77zwart1a.jpg

A77zwart1a3.jpg

A77zwart1a2.jpg
 
Gisteren op weg terug naar huis in Frankrijk met eigen ogen mogen toeschouwen wat er precies gebeurt als de carvan sneller de bocht om gaat dan de auto.

Gelukkig dat de caravan niet over de middenberm is gegaan.
Gelukkig dat er niemand is op ingereden.
Gelukkig dat het vliegende wiel de auto 50m voor ons heeft geraakt.

anyway
ik ben terug thuis dus we gaan er weer eens aan werken ze
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li LANCOOL II Mesh RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P Inno 3D Ichill Black verplaatsen in The Tower T900 ?? Cases en Modding 3
Jason Terug op voorraad! Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - Black Window HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
HighFlow Lian-Li PC-O11 Dynamic Midi-Tower - PCMR Special Edition HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
X thermaltake tower 900 pomp Bracket Advies Waterkoeling Setup 3
Slader ITX tower Gallery & Build Logs 9
Y Yodabear - Maikel - Project: LeBlanc Tower Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
W led strips voor the tower 900 Cases en Modding 5
Freddy Aanbieding: 1x Chieftec BIG Tower met waterkoeling set HighFlow Computer Cooling Shop 0
F [Radiator] Obsidian Series® 650D Mid-Tower Case Waterkoeling 4
M Phanteks Enthoo Primo (Full tower, standaard 2 x 480 Support...) :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 27
Sw333t [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower (gemod, casemod "siNAS" Verkocht 20
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
l3p [VERKOCHT] Addonics STMPC-B Storage Tower for Mini PC Black Verkocht 6
J Kleine tower geschikt voor waterkoeling Cases en Modding 0
C [CANCELLED] Chieftec Dragon Full Tower Verkocht 14
X Tower Heist 04-11-2011 Films / Movies 4
lauwagie DD Double Wide Tower - 21 Black Series Gallery & Build Logs 30
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
lauwagie [DD Double Wide Tower - 21 Black Series Edition] Gallery & Build Logs 6
X [VERKOCHT] Corsair Graphite Series™ 600T Mid-Tower Case Black Verkocht 10
J Fractal Design Arc Midi en Mini Tower HighFlow Product Suggesties en Nieuws 20
coolfris XSPC H2 Tower Case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 13
kier LiLi Tower Gallery & Build Logs 147
M5rvii Cooler Master Elite RC-310-PWN1-GP Midi-Tower - white/pink HighFlow Product Suggesties en Nieuws 6
E Danger Den Double Wide Tower of de Mountain Mods U2 UFO Cases en Modding 24
Bullus [cpu koeler] Tuniq Tower 120 Extreme HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan