TYPHOON
Junior Member
What's this?
Vandaag (22/07/10) mijn pakketje van Eddy van EKWB gekregen.
Dus dank aan de sponsor:
Ik zat mooi te studeren aan mijn Wiskunde aangezien dat dat 1 van de 2 vakken is die ik moet herdoen in augustus. Toen zag ik juist een bestelbus van GLS aan de deur stoppen.
Ik blij natuurlijk maar ik had het al zien aankomen. Track-and-Trace is handig.
Van Ljubljana, Slovenië naar Ansfelden, Oostenrijk naar Neuenstein, Duitsland naar Henegouwen, België naar mij.
Even een breekmes gaan zoeken om dat doosje te openen:
Alles zat mooi in de doos gepropt zodat er geen beweging in de doos zelf was. Goed verpakt dus, een plusje voor EKWB.
Alles mooi uitgestald op de studeertafel aka livingtafel.
Een paar close-ups:
Ik verschoot echt van de grootte van die 480 radiatoren, echt gigantisch die dingen.
Even om te vergelijken:
Dus het doosje bevatte 2 EK XT480 radiatoren en een Supreme HF Full-Nickel.
De Supreme HF Full-Nickel meer in detail:
De verpakking is echt nice. Mooie kleurencombinaties en leuke verpakkingsmethode.
Dit schuift eruit:
Dit gaat open:
En dit is de inhoud:
-Een backplate met rubberen bescherming
-De overige Jet-plates
-Mounting gear
-MX2
-En de handleiding natuurlijk
Neen dat zal ik zeker niet vergeten...
Een paar shots van de HF zelf:
Mooi in een plastieken zakje verpakt.
Dan nu een beetje spreken over de radiatoren.
De verpakking is natuurlijk weer zeer nice. Bij deze 480 is het zwart gecombineerd met groen. Elke maat van radiatoren hebben hun eigen kleurtje zodat je snel ziet welke afmeting het is.
In de mooie doos zit een volledig witte doos:
Daarin zitten dan de radiator verpakt in bubbelfolie en de schroeven:
Het logo in de zijkant:
Dit waren dus allemaal foto's van de eerste radiator. Hier heb ik wel een paar opmerkingen over. Naar mijn mening was de kwaliteit van het solderen wat slordig. Ik vond zelfs nog gewoon los soldeersel in de verpakking:
Ik hoop alleen maar dat de radiator van fabriek af al niet lek is.
Ook meteen maar eens de 2de radiator eens bekeken.
Deze heeft dus echt wel een betere finish op vlak van verf en soldeersel. Het ziet er echt veel beter uit. Heb al eens mailtje gestuurd naar EKWB voor uitleg.
Zolang de radiatoren niet lek zijn maakt het toch niet veel uit want ze zitten in de kast maar ja je wilt het toch maar perfect hebben hé.
Zo dat was het dan voor vandaag.
See you soon!!
Laatst bewerkt: