Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu ik eindelijk weet waar ik de 2 psu plaats en het materiaal alweer besteld is zit er niets anders io dan alvast een doorgang grommet hole te maken in de zijkant van de desk onder de afdekplaat van het mb.
Wat een k.. werk. Deze klus moet liggend gebeuren. Voor de decoupeer net te krap. Dan maar wat gaatjes boren en de dremel gebruiken.
De aanhouder wint zeggen ze altijd.
Het gat zit erin. Nu maar wachten op de bestelling van het plaatmateriaal.
Ja ik had al een gaatje geboord. Maar nu ik het lumineuze idee heb dat de meeste kabels langs deze route mijn desk in moeten gaan is het nodig om een wat groter gat te maken.
Aks ik maar onder de onderkant van het stukje tape blijf.
Even een mall snijden anders word het een slinger pad.
Even wat extra licht want ik zie geen fl........ .
Zo het gat zit er in nu maar weer stofzuigen en wat opruimen.
Het duurt even voordat de spullen binnenkomen die ik besteld heb voor m'n sleeving dus ben ik even iets anders aan het doen.
Even een testsysteem in elkaar gezet voor het programmeren en testen van de Aquero en alle andere componenten.
Verder de nieuwe Aquasuite er op gezet.
Moet kunnen zo.
Even 3 PA2's ultra en een Fabwerkblok gemonteerd.
En de achterkant.
Ik hoop dat m'n pakketje gauw komt zodat we weer verder kunnen.
Als mijn sponsers geen grijze haren krijgen dan krijg ik ze wel.
Wat een werk zeg "het maken van de extension kabels".
Het meeste tijd gaat in het onder de knie krijgen van het inschatten van de sleeving en draad lengtes.
Maar het begin is er. Nog 11 draden te gaan en dan is de eerste extension kabel klaar.
headshrink op de connector om de paracord er over te schuiven.
Tangetje van de gamma om de ingewanden er uit te trekken.
Uiteinde vast smelten op de connector.
De lengte van de draden zijn in orde.
Het resultaat van wat uurtjes prutsen.
Van het weekend komt het er niet van want dan wordt er een overkapping geplaatst "vrouw blij".
Aangezien het niet mijn dagelijkse werk is kost het wat meer tijd.
Dag 2 van het sleeven van mijn eerste 24 pin extension.
Nog maar 7 draden te gaan dan is deze "eerste klaar".
Er gaat best wat tijd inzitten. Net als Lustro al zegt slijten je topjes van je fingers met het dichtbranden van de paracord uiteinden.
Ai ai
Maar het wordt wel mooi.
Verder m'n laatste 3 Corsair 1200 watt voedingen ingebouwd in wat rigs in mijn huis dus de voorraad ( van de 1200 watt serie) is nu echt op.
Op tweakers kwam ik dit tegen dus maar even gekocht van m'n zakgeld. waar die in gaat dat weet ik nog niet "black dragon"Hill 7.9 Resurrection". In ieder geval genoeg power.
Na 24 draden gesleeved te hebben krijg ik het gevoel hoe ik het moet doen.
Het gaat nu wat vlotter "he he".
Het enige vervelende aan het maken van de kabels is dat je vingertoppen brand met het dicht smelten van de sleeving.
En het was mooi geweest als ik vandaag ook wat had kunnen doen "maar".
De vrouw heeft gisteren per ongeluk haar sleutel(bos) in de voordeur laten zitten en raad eens wat! "Ja weg".
Dus bestond mijn dag vandaag uit twee keer naar een bouwmarkt rijden en alle 4 de cilinders vervangen.
Gelijk ook maar andere sluitplaten monteren ( kost een paar knaken maar dan heb je ook wat).
Zo morgen voor de build weer een extra dagje werken.