• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Stem en WIN! HighFlow Casebadge Photo Contest for Moderators! 2011

Wie heeft de mooiste foto('s)

  • Coolfris

    Stemmen: 32 15,7%
  • Dopestuff

    Stemmen: 67 32,8%
  • Freddy

    Stemmen: 5 2,5%
  • Fuwa Fuwa

    Stemmen: 1 0,5%
  • HighSpeed^

    Stemmen: 1 0,5%
  • l3p

    Stemmen: 63 30,9%
  • Quadcore

    Stemmen: 13 6,4%
  • Xelation

    Stemmen: 22 10,8%

  • Totaal aantal stemmers
    204
  • Opiniepeiling gesloten .
bedankt voor de leuke (en spannende) contest, en natuurlijk ook alle mensen die gestemd hebben!

zoals eerder al gezegd had ik nooit verwacht te kunnen winnen (en al helemaal niet van coolfris en l3p enz) :D
zo zie je maar weer, je hebt geen super vette rig nodig om te winnen vooral een hoop creativiteit ;)

ik zal effe kijken of ik hier in dit topic of een ander topic uitleg geen hoe ik de foto's gemaakt heb (en downloadable foto's posten)
 
Ik had beloofd hier de foto te plaatsen hoe ik hem erin gekregen had en de highres pics.
Dus bij deze :)

Moest dus mijn loop laten leeglopen.
Glas voor het reservoir vandaan.
Toen een passend Bitspower pijpje gemaakt om de sticker rechtopstaand in het reservoir te krijgen. (En te houden, want de flow is namelijk best hard in het reservoir)
Toen de loop langzaam weer vol laten lopen en de pompen rustig aangezet.
Hoppa foto gemaakt, daarna kon de loop weer leeg om het geheel er weer uit te halen, en weer gevuld :)














 
Laatst bewerkt:
ok hier komt hij dan... hoe ik de foto's heb gemaakt :)

allereerst heb ik de cpu goed schoon gemaakt met articlean, zodat de casebadge zo goed mogelijk zou plakken (aangezien er water overheen zou stromen enz)

de eerste foto is niet zo een moeilijke
24cxlhy.jpg


ik heb de cpu in het moederbord op een doorzichtige tupperware doos in de gootsteen gezet en gaan schieten (veel op macro modus dat net aan de camera alle spetters miste :p)

toen kwam ik op het idee hem ook frosted te doen, dat ben ik eerst in de vriezer gaan proberen en met een plantenspuit water toe te voegen alleen werkte dat niet

daarna bedacht ik de cpu met de onderkant op een peltier element te zetten en zo sub-zerro te koelen
echter doordat het een cpu was met pinnen zat er teveel ruimte tussen de cpu en peltier, dus heb ik met een tang pinnetje voor pinnetje alle pinnetjes uit de cpu moeten trekken
a251z8.jpg

hierna een laag koelpasta en na een paar minuten zit er een mooie frost laag over de bovenkant van de cpu

de peltier heb ik aangestuurd met mijn labvoeding, en de peltier gekoelt met een mugen 2 die ik "over" had liggen
2n715dg.jpg


hier de foto's!












































 
Dopestuff, heb je toevallig niet nog foto's van toen je hem in de vriezer deed met een planten spuit? Ben ook wel benieuwd naar dat resultaat.

nope sorry, dat zag er echt niet uit (beetje bobbelig laagje ijs)

zelfde dus als die van mij maar dan had ik m ze op de vapo's geplakt :)

ik denk het, alleen ik heb er 370 pinnetjes uit de cpu moeten breken :D en een vapo had nog makkelijker geweest denk ik :)
 
nogmaals bedankt alle mensen die op mij gestemd hebben!!

wegens vakantie het pakket later laten versturen, en deze was gisteren aangekomen

het is een erg mooie kast (de foto's niet zo goed gelukt door zwart op witte ondergrond wat normaal wel werkt)

2j1rfww.jpg

ps: don't mind de ruim een kuub aan pc meuk die we allemaal ergens in een hoek hebben :D

51rpth.jpg

10d5wmo.jpg


echter niet getreurd!
over ongeveer een maand ga ik hier een mooi systeem in bouwen voor mijn toekomstig zwager en zal hier zeker pics van schieten en wellicht een korte buildlog :)
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
C HONDA Contest (stem voor mij please :) ) Algemene Discussies 13
Freddy HighFlow Beste Webshop: Hardware.info Awards 2011, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 17
Freddy HighFlow Beste Webshop: Tweakers Gouden Steeksleutel, stem op HighFlow! HighFlow Computer Cooling Shop 36
J STEM op VI voor de Televierring ;) Algemene Discussies 1
Blackruby Stem op HighFlow: Tweakers/Gouden Steeksleutel HighFlow Testimonials / Shopreviews 16
Das Experiment Stem op HighFlow: HWI Awards 2010 HighFlow Testimonials / Shopreviews 21
vincent stem aub op de foto Algemene Discussies 23
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
M In Win 805I advies gevraagd voor plaatsen fans. Waterkoeling 33
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Sw333t [TKA] In Win Pro1 Headphone Stand, iSeat mini, iBite Verkocht 3
ProAce [ProAce User Review] In Win 703 HighFlow Product Reviews 4
Freddy HighFlow.nl Facebook actie! Win een mooi item :) HighFlow Computer Cooling Shop 9
l3p [IN-ACTIVE] In Win Dragon Rider *Nieuw* Verkocht 0
lemonade The WIN font Algemene Discussies 2
Cygnitr0n Win een EVGA Powerboost! Forum Games 58
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest 2011! Doe gratis mee en win mooie prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 62
brazen Win een nieuwe Extreme processor Hardware & Software 8
Freddy Contest: Waar is jouw HighFlow Sticker??? Win prijzen! HighFlow Computer Cooling Shop 30
JaccoW Win 7 BSOD bij opstarten Hardware & Software 8
D win 1000 euro aan hardware in 5 min Hardware & Software 8
Freddy HighFlow Casebadge Photo Contest! Doe mee/win mooie prijzen: Corsair 700D en meer! HighFlow Computer Cooling Shop 54
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan