Hallo Alle,
Ik ben peter mijn nickname is smiley deze heb ik ooit eens gekregen op het mbo, ben 22 jaar en ben werkzaam in de ICT. woon op het moment in noordwijkerhout. Ben op dit moment bezig met een nieuw bureau te maken, waarin meteen mijn nieuwe pc komt te zitten, Dit wegens het zat zijn van een kast op of onder mijn bureau. Ik heb mijn inspiratie opgedaan van de l3pd3sk en the nextlevel.
Ik ben zelf niet handig met aluminum hierom zal het bureau helemaal uit MDF worden opgetrokken. hier onder de lijst met hardware wat er op dit moment ingaat.
Jouw PC:
MOBO: Asrock Z77 fatality proffesional
CPU: Intel I5-3570K
MEM: corsair dominator DDR3 (8GB)
VGA: XFX Radeon 7950 Blackedition dual fan
SOUND: Creative soundblaster Recon 3d Fatality
HDD1: SSD van Crucial M4 128 GB
HDD2: 5 x 750GB seagate barracuda
HHD3: 1 x 2 TB WD green caviar
OPT1: LG dvd brander 24x speed
PSU: XFX core edition pro 850Watt
CASE: casemod (homemade) foto hier onder tevinden
MON: Phillips Brillance 220CW, zal worden vervange ndoor 32 inch
KB: Zboard, zal misschien worden vervangen door een razer toetsenbord
MOUSE: Cyborg R.A.T. 7
MOUSEPAD: standaard Magic the gatering
HS: geen
SPRS: Logitech Z5400
Koeling: luchtkoeling doormiddel van 6 Bitfenix fannen met blauwe leds.
Heb op het game forum van guildwars en guildwars 2 wel een buildlog lopen. mochten jullie het leuk vinden om ook te zien kan ik die wel overzetten naar highflow
Hieronder een foto van mijn case tot nu toe. ben er nog druk meebezig. in de weekend als het goed weer is.
Met vriendelijke groeten,
smiley
Ik ben peter mijn nickname is smiley deze heb ik ooit eens gekregen op het mbo, ben 22 jaar en ben werkzaam in de ICT. woon op het moment in noordwijkerhout. Ben op dit moment bezig met een nieuw bureau te maken, waarin meteen mijn nieuwe pc komt te zitten, Dit wegens het zat zijn van een kast op of onder mijn bureau. Ik heb mijn inspiratie opgedaan van de l3pd3sk en the nextlevel.
Ik ben zelf niet handig met aluminum hierom zal het bureau helemaal uit MDF worden opgetrokken. hier onder de lijst met hardware wat er op dit moment ingaat.
Jouw PC:
MOBO: Asrock Z77 fatality proffesional
CPU: Intel I5-3570K
MEM: corsair dominator DDR3 (8GB)
VGA: XFX Radeon 7950 Blackedition dual fan
SOUND: Creative soundblaster Recon 3d Fatality
HDD1: SSD van Crucial M4 128 GB
HDD2: 5 x 750GB seagate barracuda
HHD3: 1 x 2 TB WD green caviar
OPT1: LG dvd brander 24x speed
PSU: XFX core edition pro 850Watt
CASE: casemod (homemade) foto hier onder tevinden
MON: Phillips Brillance 220CW, zal worden vervange ndoor 32 inch
KB: Zboard, zal misschien worden vervangen door een razer toetsenbord
MOUSE: Cyborg R.A.T. 7
MOUSEPAD: standaard Magic the gatering
HS: geen
SPRS: Logitech Z5400
Koeling: luchtkoeling doormiddel van 6 Bitfenix fannen met blauwe leds.
Heb op het game forum van guildwars en guildwars 2 wel een buildlog lopen. mochten jullie het leuk vinden om ook te zien kan ik die wel overzetten naar highflow
Hieronder een foto van mijn case tot nu toe. ben er nog druk meebezig. in de weekend als het goed weer is.
Met vriendelijke groeten,
smiley