• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Skyrim

Ja ik heb ook nog steeds crashes, maar minder dan eerst. Toch zonde, bij oblivion heb ik nooit zo veel last gehad van bugs :(

paarse textures heb ik ook al gehad, zowel draken die paars waren als characters met paars armor :p
 
Bij mij werd het na de roze beren ook steeds erger met freezes en crashes richting desktop. Diverse malen de boel opnieuw geïnstalleerd (waaronder ook met het syrim mapje verwijderen). Helaas hielp niets,

totdat ik de 4GB mod tegen kwam:

4GB Skyrim at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

Wat i precies doet weet ik niet, maar sinds ik via die mod opstart, heb ik geen enkele crash of freez meer gehad. Roze beren heb ik ook niet meer gezien. ;)
 
Bij mij werd het na de roze beren ook steeds erger met freezes en crashes richting desktop. Diverse malen de boel opnieuw geïnstalleerd (waaronder ook met het syrim mapje verwijderen). Helaas hielp niets,

totdat ik de 4GB mod tegen kwam:

4GB Skyrim at Skyrim Nexus - Skyrim Mods and community

Wat i precies doet weet ik niet, maar sinds ik via die mod opstart, heb ik geen enkele crash of freez meer gehad. Roze beren heb ik ook niet meer gezien. ;)
Eens even gedownload, ben benieuwd. Alvast bedankt! :D

*edit

Deze mod werkt inderdaad bij mij ook! Zeker een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Hmmm.. Heb de mod sinds een paar dagen geinstalleerd maar kreeg net dus een CtoD.. :(

*edit*
Misschien eens de process affinity core veranderen naar 2 cores inplaats van quad/sixcore?
Schijnt bij sommige games ook te helpen :)
 
Laatst bewerkt:
5516-3-1325927221.jpg

5516-2-1325927221.jpg

5516-3-1325926877.jpg

5516-2-1325929783.jpg


Deze mod ga ik binnekort testen...
 
Inmiddels heb ik het werkend gekregen door wat in de enbseries.ini aan te passen

[SSAO_SSIL]
UseIndirectLighting=false

Dan heb ik geen last van 0 fps :)







Check dit forum voor soms waanzinnige/ridiculeus screenshots

als dit
screenshot279834zhog8.jpg


te grappig dit
tesv2012010801050093.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan