• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Skyrim

393185_10150552699009966_167774004965_11715399_1042170879_n.jpg

:p

Greetz B0B0
 
Ik heb 'em geïnstalleerd staan en de gameplay is erg lekker. Leuke missies en de gevechten lopen vrij soepel. Alleen de grootste bummer waren de graphics.. Het lijkt op Stalker Shadow of Chernobyl.. Niet echt wat ik had gehoopt om eerlijk te zijn.

Maar ik heb nog maar een uurtje of twee gespeeld dus kan er nog niet veel over zeggen.:eusa_silenced:

Mijn pc trekt het trouwens makkelijk (i7-930 + GTX470)
 
snelle manier om van wapen te wisselen
Eerst de items favorite maken via het TAB menu. Dan druk je op Q en krijg je het quick menu, daar mouse over het wapen dat je wilt en dan 1 t/m 8 indrukken. Dan kun je wisselen met de cijfertoetsen.

Heb nu wat .ini mods gedaan en het ziet er al een stuk beter uit, qua fps drop viel het wel mee ,gem. 40-45 fps.

Na een flinke journey naar de 7000 trappen uiteindelijk aangekomen.Wou hem eerst via het westen over de bergen lopen ,maar dat kon niet eens, moest hem dus via het noorden om de bergen heen om daar aan te komen.

Iemand die weet hoe ik een wapen kan enchanten?
Ik mis elke keer een enchantment zodat ik niks kan enchanten.
 
jah en je kunt enkel nog de enchant zelf gebruiken, de ruimte om te combineren enzo is (weer) een stuk kleiner geworden. Net zoals met de kleding, in morrowind had je nog:
boots
broek
harnas
linkerschouderstuk
rechterschouderstuk
linkerhandschoen
rechterhandschoen
helm
en dan kon je onder de armour nog (enchanted) linnen broek, hemd aandoen en eroverheen een robe (vond ik qua roleplaying wel grappig, een deadric full armour en dan een cheap ass robe eroverheen).

Maar zo is het spel wel op meer vlakken versimpeld, al is de storytelling wel super nu (ook daar een minpuntje: bijna elke questlijn is meteen al epic, je doet nauwelijks lullige klusjes meer :D)
 
Laatst waren al de bruine beren bij mij roze. :) Af en toe zitten er wel meer van die vage dingetjes in. Meestal is het weer vertrokken na een herstart.
Mods begin ik nog maar even niet aan totdat er iets van een patch komt. Alhoewel dat water er wel erg verleidelijk mooi uit ziet. :p
 
Laatst waren al de bruine beren bij mij roze. :) Af en toe zitten er wel meer van die vage dingetjes in. Meestal is het weer vertrokken na een herstart.
Mods begin ik nog maar even niet aan totdat er iets van een patch komt. Alhoewel dat water er wel erg verleidelijk mooi uit ziet. :p

Je moet niet zoveel zuipen tijdens het gamen. Is slecht voor je reactievermogen (bij shooters enzo) en bij een spel als dit mis je het verhaal.
 

Ik krijg gewoon kippevel als ik dit hoor, volgens mij speel ik teveel Skyrim :p , wordt nu ff afkicken omdat de gpu waarschijnlijk dood is...:086: net een maand te vroeg voor de AMD 7-series
 
Eigenlijk niks niks bijzonders,geen oc tydens het gamen. Had alleen de nieuwste drivers (Nvidia GeForce/Ion 290.36 bèta) geinstalleerd en wou beginnen met Skyrim en opeens een pc reboot.
Ik kon hem daarna nog wel booten. gpu-z open gedaan en weer geprobeerd. Binnen een minuut weer een reboot en toen deed ie het niet meer.
No display en de fan bleef 100% blazen.
Ander pci-e slot getest,niks. Andere voedingsstekkers getest ook niks, dus.
Vaag allemaal.
 
Heb op dit moment nog steeds last van crash naar desktop.. Update 1.3
Ook vaak stuttering en dat sommige textures paars zijn (PC is totaal opnieuw geinstalleerd)
nieuwste nvidia drivers laat m'n gpu 20c warmer worden alleen door ambient occlusion
Zelfs met de beta drivers heb ik nog steeds crash naar desktop :S

Welk level zijn jullie al?
Mijn Nord is 38 en Wood Elf is 41
 
Terug
Bovenaan