• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Skyrim

Heb hem besteld, komt morgen binnen. Ik dacht er nog over na om hem 'gewoon te downloaden'. Maar toen dacht ik, ik heb me ook erg veel vermaakt met The Elder Scrolls - Oblivion, dus nu koop ik hem gewoon, als support :)

Kan ik me daar even mee vermaken als BF3 weer eens de fking connection out timed grmbl..
 
Whaha iemand al in de hoerekast geweest?

Skyrim_whorehouse.jpg
 
Eindelijk werkt het normaal.. Maargoed.
ben nu lvl 34 al, doe alleen side quests, probeer alle dragon priests te verslaan waar je dus aparte maskers van kan looten.
Draken op dit moment al meer dan 20 verslagen..
schatkist zit prop vol met loot haha
Iemand die al weerwolf is?! is wel cool in iedergeval!
 
Gameplay is puur Fallout 3, alleen dan een andere background met wat magie en stuff ertussen gepropt.

Ooit Fable of Witcher gedaan?

Ik vind het meer Fallout icm Dragon Age, maar wel een vet spel.

Thanks voor de info!
Moet het helaas overslaan, dit soort spellen kosten mij teveel tijd :p
Als ik ga gamen, heb ik meestal maar een uurtje de tijd, dan wil ik gewoon direct lekker knallen i.p.v. rondlopen en raadsels oplossen etc. :p
 
Spel is wel slecht verkrijgbaar via webwinkels..
Schijnt een container vol van dit spel gestolen te zijn :p

maar dat was met mw3 ook zo. maar deze heeft het speel record van mw3 verbroken. althans stond op steam. op de 1e dag waren 3x zoveel mensen (dacht ik) skyrim aan het spelen ipv mw3.

zit beetje met hetzelfde probleem als freddy. als ik dit soort spellen ga spelen wil ik het in de vakantie spelen dat je gewoon een aantal dagen echt erin kan zitten. want je mist anders snel de logica als je maar 1 of 2 uur per dag speelt, denk ik zomaar :)
 
maar dat was met mw3 ook zo. maar deze heeft het speel record van mw3 verbroken. althans stond op steam. op de 1e dag waren 3x zoveel mensen (dacht ik) skyrim aan het spelen ipv mw3.

zit beetje met hetzelfde probleem als freddy. als ik dit soort spellen ga spelen wil ik het in de vakantie spelen dat je gewoon een aantal dagen echt erin kan zitten. want je mist anders snel de logica als je maar 1 of 2 uur per dag speelt, denk ik zomaar :)

Ik zit er inderdaad diep in. Nu een uurtje of 30 gespeeld, en nog zoveel te doen. Nog niet aan de mainquest begonnen :) mijn hoogste skill is archery, op level 69... Wil meerdere op 100 krijgen dus ben nog wel Ff zoet.
 
Een goede boog + archery en sneak alle perk puntjes geven en je bent al vrij snel de schrik van bijna alle bewoners van skyrim. Is ook helemaal mijn speelstijl; beetje rondhobbelen, af en toe bloemetjes plukken en alles wat vervelend zou kunnen zijn van grote afstand neerprikken.:p
 
Hier hetzelfde, ik loop zomaar uren doelloos rond een beetje genieten van het landschap, de mammoetjes en krabbetjes :p
Maar als er iemand me lastigvalt kom ik als een rambo aanrollen en springen en hak n'slash ik ze naar Oblivion 9
 
Vind het zelf geweldig om op een archer af te sprinten en voor hij z'n boog kan spannen een 2 handig zwaard door hem heen te douwen. :icon_madu:

Ben bij dat soort spelen altijd meer eentje van The Dark Side.
 
Vandaag nog even 2 draken geslacht en 3/4 van de map rondgelopen/gezwommen langs de buitenkant, damn wat is die groot.
Skyrim heeft trouwens nog een rare bijwerking, heb ineens interesse gekregen in geschiedenis.
 
Terug
Bovenaan