• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Skyrim

boefmans

New member
Wie speelt hem al?
staat preinstalled op mijn pc, helaas dit weekend geen tijd. Maandag pas... ik lees reviews van gasten die 60 uur of meer hebben gespeeld en er nog midden in zitten. w000t. Met de komende tijd 5 a 10 uur per week, en het plan om het spel met 2 of 3 characters te spelen, ga ik er dus wel maanden over doen :)

Ik ga denk ik voor het eerste character voor een black elf, het sneaky type, beetje alchemy en enchanting. En pijl en boog natuurlijk. Ik ga zowiezo pas vanaf level 10 ofzo met de main quest beginnen, en dan ook nog eens heeeeel langzaam :)

Ervaringen zijn welkom :) ook benieuwd wat voor pc het goed trekt.
 
Net van steam geplukt en geïnstalleerd.


j6ssjp.jpg



:039:
 
Had het spel al gekocht :) nu aan het updaten de hele mikmak..
Heb de ene kant enorm veel spijt dat ik skyrim gekocht heb voor de pc :(
Beter kunnen downloaden...

Edit: Laat ik het zo zeggen.. hij doet het nog geen eens :S
 
ik heb hem opzich binnen, maar durf het nog niet te installeren:) moet morgen weer werken, en weet van mezelf dat als ik hen installeer, ik de hele nacht zoet ben :D Dus morgenavond ga ik eens kijken of het inderdaad zo vet is... verwacht in ieder geval dat me pc hem zonder enig probleem op de hoogste instellingen trekt.. anders word ik depri:D
 
Ben ook sinds vanmorgen begonnen...

Ben er weer helemaal blij mee... zit een beetje kleine quests te doen om wat te levellen (de orc in het banditeb kamp was me wat te sterk:()

De grafics hadden wel iets mooier gemogen vind ik.. DX11 zou fijn geweest zijn
 
Het is normaal totaal mijn type spel niet, maar als ik de filmpjes allemaal zo zie heb ik toch zo iets van dat wil ik ook.
Dus heb hem toch maar gewoon besteld, mss kan deze game mijn smaak wel veranderen.
 
Heb net pas de tweede draak afgeslacht dus ik ben nog niet ver.

Wat een pokke eind lopen naar die greybeards zeg! En dan onderweg ook nog een snowtroll tegenkomen die ik nog net af heb kunnen maken samen met mijn hulpje.


Sent from my iPhone 4 using Tapatalk.
 
Terug
Bovenaan