• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Site] Alternize.nl

Companion

New member
Ik heb me de laatste maanden suf zitten te mailen en te programmeren aan me site en het leek me wel leuk om het met highflow te delen wat het daad werkelijk is.

De site zijn concept:
Vroeger had je veel sites zoals vampirefreaks en alternative-city en onder andere de half dooie blackbunny.
Door een verdraaiing in met de social media heb ik websoftware gevonden en aangepast om een hyves achtige iets te bouwen voor alternatieve mensen (Gothic, Alto's, Emo's, Skaters, Punkers en die hele meuk).

Het concept is een socialmedia/profiel site waar lotgenoten elkaar kunnen treffen voor: Delen (Muziek/Kennnis/what ever), Vriendschap, Meetings en Daten.

De site staat op me server onder het domein naam: Alternize - Waar alternatief normaal is! - social networking

Misschien dat jullie er ook wat mee kunnen.

Indien dit soord posts niet zijn toegestaan slotje er op > Pullebak en stuur me ff een PM.

Groetjes,
Companion
 
site is lekker snel dus een pluspunt
maar deze software is imho freeware open source
mijn vraag is dan wat is jou inzet in het programmeren hierin geweest?
laoyout is netjes ,denk dat dit jou inbreng is geweest.

werkelijk alles maar dan ook alles is Engels is weer minder ,daar je voornamelijk gericht bent op Nederlandse markt neem ik aan
afgaande op je slogan Alternize - Waar alternatief normaal is!

en je bent flink bezig met mensen werven lol
je laat een aardig spoor achter Google

en gaming heeft niks van doen met alternatievelingen ;)
bf3 addictive ;)
 
Ik ben nog hard bezig om die 148 bestanden te vertalen lokaal hiero, voornamelijk programmering wat ik hier in heb gedaan is optimalisatie van SEO en database gebeuren en helaas staat er in die gebeuren "-socialmedia" wat ik nog weg moet vegen. Verder is er een andere template in ontwikkeling die hem gaat vervangen persoonlijk heb ik iets van 'het is goed zo alleen de vertaling nog' en natuurlijk de promotie etc. Ik ga zowiezo de site zo spoedig mogelijk in het nederlands vertalen etc. Alleen het is een beetje veel werk voor in je eentje :')
 
hmm kan zijn ,maar had je niet beter eerst je site op orde moeten hebben ,en daarna pas openbaar maken ?want je bent al een tijdje bezig met reclame maken zie ik .

en waarom vertalen ,wil je het wiel opnieuw gaan uitvinden ?
Nederlands (dutch nl-NL) language pack 1.1.1 + Nederlandstalige vertaling voor forum gedeelte ,scheelt weer een bergje werk
suc6

ps je had beter vbulletin kunnen nemen ,veel beter ,spam spam spam ;)
 
Laatst bewerkt:
"hyves achtige iets te bouwen voor alternatieve mensen (Gothic, Alto's, Emo's, Skaters, Punkers en die hele meuk)."

lololololololololololololp :D

Het nut van dit concept ontgaat mij totaal. Deze mensen vinden zichzelf anders, als ze dan hyves achtige praktijken gaan beoefenen dan zijn ze niet meer anders.
 
Laatst bewerkt:
"hyves achtige iets te bouwen voor alternatieve mensen (Gothic, Alto's, Emo's, Skaters, Punkers en die hele meuk)."

lololololololololololololp :D

Het nut van dit concept ontgaat mij totaal. Deze mensen vinden zichzelf anders, als ze dan hyves achtige praktijken gaan beoefenen dan zijn ze niet meer anders.

Vroega had je geen Hyves/FaceBook/Twitter :p

En het gaat om die tijden :)

en jullie hebben zelf partyflock ;)
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan