Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
2 bak op de baja lijkt mij ook vet, heb er een op mijn onroad 1:10.
Maar weet niet hoe dat met offroad gaat als je tegen een berg op moet, of hij dan ( snel genoeg ) terug schakel.
Verder zijn zand en bewegende delen geen vriendjes van elkaar dus denk dat je er met alleen de aanschafprijs nog niet ben, verwacht dat het behoorlijk ondehoudsgevoelig is.
Voor minder geld kun je ook een ombouwkit voor je motor halen om naar bv 30.5CC te gaan en denk dat je daar, vooral offroad, meer aan hebt.
heb 3 baja's met 23, 26 en een inmiddels verkochte 30cc gehad
je raad nooit wie de snelste was
de 23cc won , niet met gemak maar was gewoon de snelste
helaas was de cylinder na zo'n 30 liter echt kaal en een nieuwe zuiger gaf leven tot ie op temp kwam
daarna een 26cc erop gezet maar 100% dat als dit weer op is er weer een 23cc op komt
30cc en meer is niks voor mij mijn cups, diff en dogbones kosten genoeg
Als je echt wat wil hebben wat HARD gaat moet je opzoek gaan naar dit type motor
Dit zijn de juweeltje onder de Bigscale motors helaas mag je deze niet in compo gebruiken (29.5cc inlaat op het carter ) mag bijde niet bij composities
Het gaat hier om en trevor simpson deze heeft en koste plaatje van 1250 dollar maar dan heb je ook wat
Je kan wel harder met meer vermogen, maar dan moet je aan je tandwielverhoudingen gaan werken.
Hoe verder je richting de 1:1 overbrenging ga hoe moeilijker je auto in het begin weg rijd, maar je top ligt dan wel hoger.
Hoewel je niet oneindig door kan gaan want hoe sneler je gaat hoe meer lucht weerstand en dat kost weer meer vermogen enzo.
Maar als je meer cc's ( vermogen ) heb kun je dus iets meer richting de 1:1 overbrenging gaan zonder dat je acceleratie verliest.
Of je laat de tandwiel verhouding hoe hij is en ga wheelys trekken.
Maar hoe dan ook, hoe meer vermogen hoe meer schade, is het geen slijtage dan is het wel van met 100 tegen een boom aan rijden
Hier trouwens nog een uit de categorie snelle rc's.
Hier mijn aso opgevoerde brushless onroad, alleen nog nooit echt kunnen pieken want kan hem nooit recht houden:
1e filmpje gaat idd allemachtig hard
2e filmpje doet mij denken toen ik mijn savage nog had en dan bedoel ik de bandjes hahaha
tip voor degene met banden die ballonnen binnenkant van je band ducktape inplakken reduceert met 70 a 80 % van het ballonnen
weet niet of dat kan bij die bandjes die jij hebt zitten denk ik (al) verlijmd ?
Even terug komend op dat filmpje van mij van alan, als die afgelopen is staat verschijnen er een paar video's, "alan szabo jr. align trex 600E" is ook een aanrader.