• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Show je RC voertuig/hobby topic

Zat nog wat op mijn webspace te neuzen en kam nog een foto van een oud projectje tegen.
Heb dat ding trouwens finaal aan gort gereden ( zoals het hoort ) helaas geen filmpje van. :(

car9.jpg
 
Trouwens niet mijn idee hoor, maar als je ze moet kopen zijn ze tussen de 60 en 170 euro.
Dus maak ze liever ( gratis ) zelf.

En met stalen is het nog eens leuk om een stukje asfalt te pakken, met de brandblusser bij de hand dan wel.

Hier een filmpje van skis in de sneeuw.

 
Baja is achterwiel aangedreven dus paddle voor schiet zoizo niet op, en denk dat normale voorbanden verder in de sneeuw zakken als die skies en dus meer weerstand geven.
Maar het idee is vooral dat het er leuk uit ziet inderdaad.
 
Vet man! Ik zou graag die redrace onsteking op mijn FG Baja willen zetten :D
Ik hoor er goede verhalen over. Laat even weten of het jou goed bevalt en of je er veel vermogen winst mee hebt gekregen :)
 
Baja is achterwiel aangedreven dus paddle voor schiet zoizo niet op, en denk dat normale voorbanden verder in de sneeuw zakken als die skies en dus meer weerstand geven.
Maar het idee is vooral dat het er leuk uit ziet inderdaad.

Compleet setje betekend dat ie voor van die raar gevormde banden heeft. Ben niet van gister hoor dat ik niet weet dat ie rwd is.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan