Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb tot season 3 gezien, season 4 had ik maar voor de helft gedownload... had geen zin meer om nog de andere helft te downloaden (niemand seed ook voor die torrents... -.-) dus ja, ik dacht toen laat dan maar..
Maar ze zijn weer begonnen dus heb wellicht weer interesse om het verder te gaan kijken.
Daar kan je ze allemaal streamen. Moet je eerst die ninjavideohelper beta openen ( spyware/virus free ) en je link aan klikken, ff iets van 10 sec wachten en op play drukken. Voila
Daar kan je ze allemaal streamen. Moet je eerst die ninjavideohelper beta openen ( spyware/virus free ) en je link aan klikken, ff iets van 10 sec wachten en op play drukken. Voila
bij mij kan die niet bufferen, heb divx web player nog gedownload maar helaas zonder resultaat.. ik gebruik overigens mozilla firefox, maar of dat wat uit moet maken...