Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
kun je er 1 voor mij opzij leggen freddy ?
aangezien marviinn zn muis ALWEER niet gekomen is... ongeveer 4 maand verder ondertussen....*sigh*
ook nog helemaal niks gehoort ondertussen van de R.A.T.9 ?
voor een muismat ligt de keuze helemaal aan jou je kan een hele "gladde" nemen (voor snelle muisbewegingen voornamelijk FPS spellen) of een "stroefe"(voor precies werk zoals C&C spellen) en nee je krijgt er geen muismat bij
btw arwin waar woon je in blijham :O ? kameraad van mij verhuist daarheen om 1 van de grootste/best ontwikkelde boeren van nederland te worden(word nieuw gebouwd )
echt een revieuw van niks haha
rat5 is volgens hun het bijna zelfde alleen goedkoper(rat 5 is lagere dpi en alleen in lengte te verstellen en verders helemaal niet)
rat9 bestaat dus blijkbaar niet
en alleen maar zeiken dat er kunststof en metaal is gebruikt
wel makkelijk geld verdienen zo, gewoon een beetje product afzeiken zonder echt te gebruiken
damn al voor 15 euro onder freddy ze prijs te vinden
zag de link staan, en nog voordat ik hem zelf had gezien, meteen gepost.
zie nu in dat het een compleet nutteloze review is, behalve dan dat je kan zien hoe dat ding er nou echt uit ziet