• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Saitek Cyborg R.A.T. Muizen

Ik durf geen levertijd meer te zeggen, want die wordt door Saitek telkens verschoven :(
(stond op eind deze maand... zal denk ik weer volgend maand worden).
 
das mooi kl#te het lijkt mij wel een ultieme muis en ik heb er een nodig zo snel mogelijk.
ik ga verder kijken bedankt freddy
heeft iemand een suggestie voor een muis die geschikt is voor grote handen en van goede kwaliteit?
 
Hmm ik heb eigenlijk ook een betere muis nodig als de standaard Dell Oem muis die ik nu gebruik :p maar wil hem dan eigenlijk wel gewoon ff een dagje mee spelen om te weten of hij wel lekker in me hand ligt
 
De copperhead was 1 van hun eerste goed verkopende muizen. Ze zijn in die tijd behoorlijk veranderd.

De mamba is echt een grote muis, heel anders als de copperhead. (heb ze beide)

Maar goed. Je zou eens naar de Mediamarkt/Saturn moeten gaan. Daar kan je ze vaak eerst even proberen. Niet dat je hem meteen moet gaan kopen natuurlijk. De sidewinder is een zeer degelijke muis, maar gewoon dat je ook eens voelt dat Razer niet alleen Copperhead modellen maakt ;)
 
Aanstaande maandag/dinsdag krijgen we beperkt aantal R.A.T.7 binnen :)
Alle pre-orders worden dan verzonden.
Mensen die nog eentje willen bestellen, raad ik aan om het z.s.m. te doen.
Want na deze levering kan het weer paar maanden duren voor we nieuwe voorraad krijgen -_-

In de shop:
http://www.highflow.nl/hardware/gaming/muizen/saitek-cyborg-r-a-t-7.html



De levertijd voor de R.A.T.9 is helaas nog onbekend :(
 
Laatst bewerkt:
Hmm freddy kan je misschien een indicatie geven waarneer de volgende lading binnenkomt dus de lading die niet voor de preorders is want dan kan ik beginnen met sparen want er is niemand in me familie die mij even 85 euro wil sponsoren :p
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan