• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Saitek Cyborg R.A.T. Muizen

w4rlock

biertje ?
- Naam product : Cyborg R.A.T 3/5/7/9
- Naam fabrikant : Mad Catz
- Omschrijving product : Gaming muis
- Link/URL naar website van de fabrikant + pagina van het product : Welcome to the Home of Cyborg Gaming
- Link/URL naar Reviews van het product : Cyborg R.A.T. Gaming Mice - HiTech Review
: Mad Catz Cyborg R.A.T. 9 reviews - gdgt

- Foto's van het product :
cyborg1.jpg


cyborg3.jpg

- Overige informatie : ik ben benieuwd of je deze voor een goede prijs kunt krijgen :)
 
Erg vette muis inderdaad. Ik zweer bij draad, puur omdat de draadloze muizen die ik heb gehad altijd op waren als ik midden in een spannende war zat! En dan wil je ofc niet dat je muis er mee stopt!

@Freddy heb je wel een indicatie datum oid?
 
Ik heb de links eens bekeken, maar ik vraag me af of ie wel lekker in de hand ligt.
Op het eerst gezicht ziet ie er goed uit, maar ik heb toch mijn twijfels of hij wel allemaal werkt, vooral dat scrol geval bij je duim.
Ik heb nu 4x een Logitech MX revolution, en hier ben ik tot op heden zeer tervreden over, ligt lekker in de hand, doet wat ie moet doen, alleen moet de usb ontvanger in het zicht zitten om het lekker te laten werken.

Gr Marco
 
bijna net zo veel als de razer mamba :)

Die heeft een vriend van me 3 gekocht, wat een ondingen, ze zijn alle 3 al kapot, hij gebruikt ze intensief, accuduur veels tekort, zitten meer via de kabel aangesloten dan dat ze draadloos zijn. Ik heb er ook 1 gebruikt en ik vind mijn logitech MX Revo lekker in de hand liggen (maar dat is voor iedereen verschillend uiteraard).
Die komen er niet meer in:icon_smile:
 
Ik gebruik zelf al jaaaren de Logitech G5, vind ik echt fijnste muis ooit.
(en de G7 voor mijn laptop)

Maar ik wil deze cyborg RAT weleens uitproberen, het promo filmpje is iig vet :D
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan