• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

MadCatz/Saitek Cyborg V. 7 Keyboard.

T

TheMOD

Guest
Deze dus: Cyborg V.7 Keyboard

Je hebt wel de Saitek Cyborg Keyboard in de shop. Zijn deze gewoon hetzelfde? Ik heb al overal op internet gekeken, en ze lijken wel op elkaar, maar nergens vond ik uitsluitsel of dit nu een nieuwere versie is, of gewoon een rename.
 
Als ik even snel kijk, is het gewoon dezelfde toetsenbord met een andere benaming.
Waarschijnlijk hebben ze dat gedaan i.v.m. met hun R.A.T. muizen die gelanceerd worden.
 
Ik vond dit een mooi tutsi bordje, wou 'k ook wel hebben, maar door de vele matige reviews zag ik er toch vanaf. Hopelijk hebben ze het daardoor toch verbeterd.
 
Oke, dat dacht ik al. Als het goed is zie je dan binnenkort mijn bestelling verschijnen. ;)

@Lenon: Wat was er dan negatief aan? De software is iig enorm verbeterd sinds de release. Heb ik gemerkt met de Cyborg Mouse, die ik nu heb.
 
De meeste reviews zijn idd wat verouderd.

Ik had er ook eentje voor mezelf gekocht voor The Party 8.
Vindt het een superfijn bordje.
Zelf instellen van lichtsterkte is ook ideaal voor in het donker :)
 
Wat was er dan negatief aan? De software is iig enorm verbeterd sinds de release. Heb ik gemerkt met de Cyborg Mouse, die ik nu heb.

Naast de software werd in de meeste reviews die ik gelezen heb de toetsen genoemd die niet goed aanvoelden en reageerden, vooral de spatie. Toch wel belangrijk voor een toetsenbord, aangezien je 't daarvoor nodig hebt.
 
Hmm... In dat geval is het misschien wel mogelijk dat ik dit toetsenbord nog een kans geef om te overwegen of er een redelijke waarschijnlijkheid kan bestaan dat ik toch overga tot aanschaf, maar dat is niet zeker.
 
Fijn dat hij toch zo goed blijkt! Ik had eerst ook mijn twijfels, maar hij is gewoon zo gaaf, ik kan hem toch niet laten liggen. :p

Ik heb trouwens ook al een jaar de Cyborg Mouse, en die is ook geweldig! Dat groter/kleiner concept is echt heel handig. Als die R.a.t. 7 wat goedkoper wordt wordt dat mijn opvolger. :D
 
Ik zat ook al naar die muis te kijken, ben momenteel op muizenjacht.

Die standaard Logitech optische die ik nu heb heeft soms een eigen wil die totaal niet overeen komt met de mijne. Hij viel af en toe weg en soms moest ik zelfs repluggen (met een PS/2 adapter was dat wel weg, maar hij viel toch soms ff weg). Toen had ik voor €10 een Medion Gaming muis gekocht (kopie van Trust GM-4800), die was na een maand stuk. Tja, dat weet je als je Medion koopt, maar ja, 't was maar €10 en voor hetzelfde geld gaat ie wel lang mee. Weer terug gegaan naar die Logitech en nu valt ie niet meer weg, alleen heeft ie nog steeds een eigen wil, maar dat deed ie al vanaf 't begin.
 
Ik heb het toetsenbord vandaag ontvangen, en het enige wat ik kan zeggen is: WAUW!!! :060: :D :048: :shock:

Echt een geweldig ding, en zo effing compleet! Zelf 3(!) verschillende hoogtes om hem op neer te zetten. En 5 kleuren, 5 gedeeltes, 5 standen. echt omg... :D
Touch dingetje werkt véél beter dan ik dacht, hij is echt heel gevoelig. En hij tikt zo lekker, ik heb direct zin om een boek te schrijven :p Naja, ik zal er geen uitgebreide review van maken hier. Maar hij is iig geweldig! Ik kan hem iedereen aanraden die nog een mooi (en duur) toetsenbord zoekt! :D

@Lenon: Neem dan een muis uit de R.A.T. serie. Zelfde kwaliteit als de Cyborg mouse, maar meer functies. De Cyborg mouse is niet helemaal 'af'.

EDIT: Freddy nog bedankt voor het snelle versturen! ;) En ook voor m'n derde pen, kitkat en WK-fluitje :p Een tijdje geleden had ik nog een pennentekort... xD
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan