• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Red de stufi!!

en zo moet het ook!

(persoonlijke mening)

Als je diploma wilt halen moet je toch echt prioriteiten stellen en geen hele plasma tv's kopen en casemodding en auto's tunen van je stufi.

Elke x als ik zie staan "ik ben nog maar studentje" dan denk ik WTF als je zie wat hun gemiddeld in hun kamer hebben, kan ik niet eens normaal kopen zonder ervoor te moeten sparen en werken.

en zo moet het ook!

(persoonlijke mening)

Als je diploma wilt halen moet je toch echt prioriteiten stellen en geen hele plasma tv's kopen en casemodding en auto's tunen van je stufi.

Elke x als ik zie staan "ik ben nog maar studentje" dan denk ik WTF als je zie wat hun gemiddeld in hun kamer hebben, kan ik niet eens normaal kopen zonder ervoor te moeten sparen en werken.

Misschien werken die studenten er ook nog wel naast om dat te bekostigen :)

Nu krijg ik de minimum beurs van 90 euro per maand en daar kan ik toch echt niet m'n jaarlijkse studiekosten van 1700 euro voor 1 studiejaar.

Die 90 euro dekt net de maandelijkse kosten die ik aan mijn studie heb, lees dictaten, boeken en dergelijke.

Als je ook nog eens op kamers moet gaan zitten aangezien de studie niet in de buurt zit ben je nog een 300-400 euro in de maand kwijt aan een kamer van 10m2. Dan moeten er ook nog andere kosten af om te kunnen overleven op je kamer :p

Misschien werken die studenten er ook nog wel naast om dat te bekostigen :)

Nu krijg ik de minimum beurs van 90 euro per maand en daar kan ik toch echt niet m'n jaarlijkse studiekosten van 1700 euro voor 1 studiejaar.

Die 90 euro dekt net de maandelijkse kosten die ik aan mijn studie heb, lees dictaten, boeken en dergelijke.