Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Professional Individually sleeved DC Cable Kit, Type 3 (Generation 2)
En nou hopen dat Freddy ook aan de nieuwe gen kan komen Heb inmiddels de AX860 al wel liggen, nou alleen die prachtige individually sleeved kabeltjes nog maar
bedankt voor de tip... maar ik heb net op de site de rode BitFenix verlengkabels gekocht... ik hoop wel dat de corsair kabels nog komen dan bestel ik ze nog naar
Zouden er mensen in zijn voor een inkoopactie op iets dergelijks? Ik kan wel mijn cc gebruiken en een grote order plaatsen met wat iedereen wilt. Verzendkosten splitten met z'n allen. Dat geen id?
ik ben opzoek naar de Corsair CP-8920049 Individually Sleeved Modular Cable Kit - Red Type 3 (gen2) (voor de ax860i) en ik vroeg me dus af als suggestie of Highflow hier toevallig aan kan komen voor in de webshop? Ik heb gezien dat ze bij corsair zelf out of stock zijn, en verder zijn ze bijna niet in nederland te verkrijgen. Andere Amerikaanse webshops rekenen zeer hoge verzendkosten/importkosten waardoor het me te duur werd, dus ik dacht laat ik het hier eens proberen.
De rode kit lijkt verdacht weinig availability te hebben in vergelijking met de andere kleuren.
omschrijving van het product: Customize your system build with Corsair Professional Series cable upgrade kits. New triple weave design and all black heat-shrinks will give your build a clean, professional look and feel. Improved flexibility provides ease of use and installation. Cables kits available in six color options to give you the freedom to customize your build to your style.
Individually Sleeved Modular Cables
Improved flexibility for ease of use and installation
Contents and Specifications
Package contents
Black woven drawstring cable storage pouch
4x 6+2 PCI-E cables (600mm)
2x 6+2 PCI- E pigtail cables (600mm,750mm)
2x 4+4 EPS/ATX12V CPU cables (650mm)
1x SATA Power 4-Head Long cables (850mm)
3x SATA Power 4-Head Short cables (750mm)
3x Peripheral 4-pin Molex Power cables (750mm)
** ATX 24PIN CABLE SOLD SEPARATELY**